De ce a trebuit sa dau peste idiotul asta cand ma intorceam acasa? Si ca sa fie ca lumea mai era si in boxeri, doar in boxeri! Ar trebui sa se dea o lege prin care lumea sa nu mai aiba voie sa iasa doar in boxeri din casa, recunosc ca arata bine si tatuajele alea il faceau sa arate si mai bine, dar nu asta e ideea, tot un idiot a ramas! M-am enervat atat de tare cand l-am vazut incat mai aveam putin si o luam la fuga doar pentru a ajunge mai repede acasa si a nu-l mai vedea, stiu ca s-a uitat mult dupa mine, insa tocurile m-au impiedicat sa merg cat de repede imi doream, nici acum nu stiu de ce mi-am luat tocuri azi. Poate am vrut sa-l enervez pe Liam, nu am vorbit deloc azi, a venit la mine la prima ora si a incercat sa ma faca sa il iert, dar pur si simplu nu am avut chef sa-i ascult rahaturile si scuzele penibile, poate mai incolo…
Acum stau in camera mea si ma uit pe pereti, nu vreau sa fac nimic, maine nu am cursuri. Poate ar trebui sa ma uit peste notite si sa ma pregatesc pentru poimaine, insa poate o voi face mai tarziu. Hotarasc sa nu mai lenevesc in pat si sa ma duc pana la magazin, mi-e pofta de o prajitura cu ciocolata si cum bunica nu este aici, s-a dus la una din surorile ei si se intoarce abia diseara sau poate chiar maine dimineata, depinde cat de multe mai au de povestit, mi-o voi face singura.
Ma dau jos din pat, imi iau portofelul si ies din camera. Trec prin fata oglinzii din hol si ma uit, nu arat prea grozav, port un tricou gri, destul de larg, o pereche de pantaloni sport, negri si stramti si pufosii mei papuci de casa, parul imi este prins destul de neglijent, o coada destul de sus, nu mi s-a scurs machiajul. Stiu ca nu arat cine stie cum, dar ma duc la magazin. Imi iau conversii in picioare si un hanorac negru si ies pe usa.
Spre norocul meu nu trebuie sa trec prin fata casei lui Luke, magazinul este in partea cealalta. Am incuiat usa si am vrut sa o iau spre magazin, insa ceva mi-a atras atentia, o voce de fata, dar nu orice fata, vocea tipei aleia cu care si-a tras-o Luke in baie. Ma intorc si ma uit, incepe sa-mi placa faptul ca cartierul asta nu are gard in partea din fata si casa vecinului dintre noi este destul de mica.
In usa statea Luke si se uita la tipa aia cum pleaca, era imbracata la fel de sumar ca data trecuta si culmea, Luke era imbracat acum. Decid sa nu ma mai uit la ei si sa ma indrept catre magazin.
Mi-am luat toate ingredientele pentru prajitura si m-am dus catre casa, am asteptat la coada, am platit si apoi am plecat si m-am indreptat catre casa. Nu-mi mai amintesc foarte bine reteta, asa ca atunci cand voi ajunge acasa o voi cauta.
Am ajuns, mi-am pregatit toate ingredientele, le-am pus pe masa si apoi m-am dus dupa laptop pentru a cauta reteta, nu ma pricep eu prea bine la gatit, insa imi place sa ma mai bag prin bucatarie ocazional.
Acum aveam totul pregatit, am inceput sa pun ingredientele, am spart ouale si ma pregateam sa pun laptele cand deodata o voce ma face sa tresar:
-Nu stiam ca stii sa gatesti!
Este Luke! Ce naiba cauta aici si cum a intrat?
-Ce cauti aici si cum ai intrat?
-Pai te-am vazut cand te-ai dus la magazin si daca tu nu m-ai salutat, cu toate ca m-ai vazut, am decis sa vine eu sa te salut si cum usa era deschisa am intrat.
Fira-r, trebuia sa incui usa!
-Credeam ca am fost destul de clara aseara cand ti-am spus ca nu mai vreau sa te vad prin preajma mea!
-Te-am auzit, dar am crezut ca ti-a trecut!
-Ce sa-mi treaca? Esti genul de persoana cu care nu vreau sa am de-a face!
-Nici macar nu ma cunosti!
-Am aflat destule!
-Nu stii nimic si te dai si mare!
-De parca tu stii ceva despre mine!
-Pai chiar stiu, esti prea cu nasul pe sus, crezi ca daca esti studenta esti mare chestie si nici macar nu stii sa faci o prajitura!
Cine se crede sa ma insulte in propria mea casa!
-Poftim? De parca tu stii mai bine!
-Chiar stiu!
-Foarte bine! Sa te vad atunci!
Luke s-a apropiat si a inceput sa puna faina, la un moment dat s-a intors catre mine si m-a murdarit de faina.
-Ce faci?
-Te invat cum se face o prajitura!
-A.., da?
In momentul acela m-am dus catre faina si am luat si eu un pumn de faina si am aruncat-o pe el, a mai luat si el un pumn si mi-a turnat-o in cap, m-am dus si am luat un ou si i l-am spart in cap.-Nu cred ca ai facut asta!
-Ai face bine sa crezi!
-Stii cat mi-a luat sa-mi fac freza?
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.