27. Ești o prefăcută!

4.4K 319 22
                                    

OK, deci tot vreau sa va multumesc pentru lecturi, dar mereu uit, când am postat data trecută am vrut sa vă mulțesc prentru cele 5100 de lecturi, dar acum s-au facut peste 6000 și nu pot decât să mă bucur pentru că înseamnă că vă place ce scriu eu, vă mulțumesc, vă iubesc pe toți și vă mulțumesc enorm pentru fiecare citire în parte, dar și vot. Gata, ajunge, vă las sa citiți.

Mă mai uit odată la ceasul de pe noptieră, este 12 fără un sfert, încă nu-mi vine să cred că am dormit așa mult, deși nu înțeleg de ce mă mir, am stat cu Diana la povești până pe la trei noaptea, am avut multe de povestit, nu ne-am mai văzut de mult. Mă întreb dacă încă doarme sau s-a trezit deja și umblă ca o bezmetică prin casă. Mă dau jos din pat și mă duc către camera Dianei, stau o secundă și mă gândesc dacă să bat sau nu la ușă, dar e casa mea și ea e una dintre cele mai bune prietene ale mele așa că o să intru direct. Spre surprinderea mea camera e goală și patul făcut, chestii necaracteristice Dianei, probabil dacă mai stă câteva zile pe aici camera nu va mai arăta așa. Cobor la parter în speranța că e acolo, însă după câteva minute de căutări și strigăte sunt sigură că nu e în casă. Oare unde s-a dus? Nu cunoaște zona și singura persoană pe care o știe este Luke, de ce s-ar duce la el? O! Nu se poate! Sigur vrea să știe mai multe despre el și despre faza de ieri, dacă Diana îi spune ceva ce nu vreau ca Luke să afle? Ar fi un coșmar, nici măcar nu știu ce nu vreau să afle Luke! Nici nu știu dacă suntem un fel de amici acum sau ceva, fir-ar să fie Diana că îți bagi mereu nasul unde nu e treaba ta, o să te omor când pun mâna pe tine, acum încep să-l înțeleg pe Ashton. Ce să fac acum? Să dau acum buzna în casa lui Luke? Dar încă sunt în pijamale și clar o să par sărită de pe fix, mai bine mă calmez puțin și dacă până mă schimb și fac un duș nu vine, ei bine atunci mă voi duce după ea în speranța că nu i-a zis ceva compromițător lui Luke, ceva care l-ar putea face pe Luke să râdă de mine mereu sau să nu mă mai considere persoana care sunt acum. Trecutul e trecut și ce s-a întâmplat a fost de mult, m-am schimbat de atunci, de fapt pot spune cu ușurință că sunt o nouă persoană, o persoană mai rațională care se găndește bine înainte să acționeze și care nu va  mai face niciodată o tâmpenie precum cea care mi-a schimbat viața, a fost nevoie să-l pierd pe Christophor pentru asta și consider că a fost un preț prea mare, el nu merita asta, amândoi eram imaturi, probabil de asta acum unele persoane au impresia că sunt plictisitoare.

*Perspectiva lui Luke*

Ieri a fost o zi destul de agitată, încă nu știu ce a adus-o pe Hope în starea aia, dar clar nu era ceva bun, am stat cu ea o bună perioadă în încercarea de a o calma și într-un final mi-a ieșit, am stat și am privit-o cum doarme în brațele mele în jur de o oră, era atât de liniștită și frumoasă, frumoasă e mereu, dar cred că o să fie singura dată când nu o să zică ceva enervant și nu o să mă sâcâie. În general e o scopie, dar ieri părea atât de speriată și neajutorată când am văzut-o și dacă am aflat ceva despre Hope este faptul că urăște să fie văzută în momente de slăbiciune, întotdeauna vrea să fie stăpână pe sine, lucru dovedit și de faptul că are numai note de 10, însă sunt sigur că nu e așa. Probabil urăște și faptul că e a doua oară când o văd așa, nici măcar eu nu știu cum se face că mă nimeresc acolo. Trebuie să recunosc că m-a frapat faptul că a venit aseară, nu știam ce vrea și m-a uimit și mai tare când mi-a dat înapoi brățara, puteam jura că după ce s-a întâmplat în seara de Halloween a aruncat-o, dar nu a fost așa. 

Acum stau și mă uit la bruneta din fața mea pe care am aflat că o cheama Diana și este prietenă cu Hope de mult timp, este ciudat pentru că fata asta are un piercing în sprânceana dreaptă, exact ca a lui Michael și tatuaje pe ambele mâini, nu știu cum de nu am văzut-o ieri, sincer nu o vedeam nici acum dacă nu se întâlnea cu Mike și o aducea în casa mea, totuși în cazul în care îi place de tipa asta poate frumos să nu o aducă în casa mea, iubita lui este sora mea și poate că sunt eu un afemeiat, dar nu-mi place să fiu infidel, unul din motivele pentru care nu am o relație. Consider că atunci când îmi voi găsi acel suflet pereche pe care se zice că îl are toată lumea, eu încă mă îndoiesc de asta, mă voi face și un băiat mai cuminte, până atunci nu și datorită acestui fapt sper că faptul că în acest oment ăștia doi râd ca proștii unul la altul nu este nimic îngrijorător. Știu că Mike s-a plâns în ultima vreme că  Kendra nu-i mai dă atenție din cauza facultății, dar sper să nu încerce să o înșele pentru că va ieși urât. 

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum