46. L.A., am ajuns!

3.9K 286 35
                                    

Săptămânile au trecut repede de când eu și cu Luke formăm un cuplu, deja avem trei săptămâni și încă nu-mi vine să cred, abia de o pot zice, eu și Luke împreună, pare așa ciudat. Când l-am văzut prima dată singurul sentiment care mă încerca era ură, nu-l suportam, era prea încrezut, încă e, dar îl voi pune eu cu botul pe labe.

-Auu! 

Țip cât pot de tare și mă uit cu o privire acuzatoare către blondul din dreapta mea, îmi duc instinctiv mâna la gât și masez locul vătămat.

-Ce te-a apucat?

-Erai prea liniștită.

-Și te-ai gândit să mă muști de gât?

-Puțin așa!

Spune și nu mă pot abține să nu-l pocnesc.

-Acum e rândul meu să zic auu, nu? 

Rânjesc și el continuă:

-Dar uite că nu o fac,  la ce te gândeai?

-La noi.

Spun privindu-l în ochi, acesta își împleticește degetele de la mâna strângă cu ale mele și se uită înspre mine, strângundu-mă și mai tare în brațe.

-Și mai exact la ce?

-La faptul că suntem împreună, încă nu-mi vine să cred, când mă gândesc că prima dată când te-am văzut îmi venea să-ți mut capul de pe umeri.

-Aș spune că și eu aveam aceeași părere despre tine, doar că surprinzător tu ai făcut pe fata bună și inocentă care mă ruga să dau muzica mai încet pentru că nu putea să învețe și să-și spună rugăciunea.

Îl lovesc ușor în umăr cu mâna liberă la auzul spuselor lui.

-Nu am zis nimic de nicio rugăciune!

-Nu, dar așa părea, fata sfântă și toate cele.

-Dar ai vrut o întâlnire cu mine, în timp ce ți-o mai trăgeai cu două.

-Doar două? Așa puține? 

Îi mai dau o palmă, de data asta puțin mai tare.

-Și nu păreai violentă!

Spune și își freacă umărul lovit, apoi continuă.

-Nu cred că voi uita niciodată ce a zis Kendra după ce am intrat înapoi în casă.

-Ce?

Spun curioasă și Luke trage aer adânc și începe, imitând vocea Kendrei:

-Știi, Luke, mă așteptam să găsești și tu un cartier mai ok, nu cu măicuțe, ai văzut ce față de sfântă avea, nu știam că-ți plac genul ăsta de fete.

Luke izbucnește în râs și eu fac la fel, știam eu de ce nu o plac pe Kendra, mă întreb cum va face când va afla că suntem împreună, am hotărât să ținem asta secret, momentan și nou suntem în șoc și reacțiile celorlalte cu siguranță vor fi și mai și.

-Știi că nu o plac pe soră-ta, nu?

-Nu-ți fă griji, nici ea pe tine.

-Știam, oare cum va face când va afla când suntem împreună?

-Nici nu vreau să mă gândesc.

Spune și chiar atunci o voce, mai mult un țipăt ne întrerupe și aproape că sărim amândoi de pe canapea.

-Sunteți ce?

Kendra se uită șocată la noi, iar eu și Luke schimbăm privri.

-E o glumă, nu? De ce naiba stați așa?

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum