-Deci mai așteptăm mult până ne zici ce cauți aici?
Luke pare enervat la culme și Liam încă se uită șocat la noi, abia atunci realizez că eu încă o țin pe Diana, îi dau drumul, sper să nu facă vreo nebunie.
-Păi am venit să-ți aduc cursurile și cum nu era nimeni la tine, am avut vagul sentiment că ești aici și...-Și te-a gândit să-mi faci o vizită! Îl completează Luke plin de ironie.
-De fapt ție nu ți-aș face o vizită nici să mă ameninți cu moartea!
-Ia uite, Laim are glume în program!
Ok, presimt că nu va ieși nimic bun din asta, dar înainte să le zic să înceteze Liam îi răspunde:
-E Liam, cap de tărâță! După 3 luni încă nu-mi ști numele!
-Pe cine faci tu cap de tărâță, șoarece de bibliotecă?
-Mai bine șoarece de bibliotecă decât un analfabet ca tine, măcar ai 12 clase?
Îl văd pe Luke cum se încordează, tot ce-mi mai trebuie e o bătaie și între ăștia doi.
-Terminați amândoi!
-De ce? Ți-e frică că o să-i aranjez puțin fața iubitului tău fătălău?
-Luke, ține-ți naibii gura!
-Păi am cam făcut-o, dacă nu cumva vrei ca iubitul tău să afle că...
Ce naiba intenționează să spună idiotul ăsta? Că ne-am sărutat? Că am tatuaje?
-Ascultă bine, patru clase! Nu te mai da așa tare că nu ești! Nu știu ce prostii vrei să spui, dar nici nu-mi pasă și poate vrei să-și aranjez eu puțin fața!
Nu l-am văzut pe Liam niciodată atât de furios, trebuie să-l scot de aici.
-Ușor, am avut deja parte de o bătaie între fete pe seara asta, nu mă înțelege greșit, Liam am înțeles că te cheamă, apropo eu sunt James, nu știu cum bați tu, dar pot spune că Kendra bate mai bine decât Luke.
Vine lângă Luke și cu toate că Luke este mai înalt cu câțiva centimetrii îi ciufulește părul ca și cum ar fi un copil mic, Luke pare enervat la culme, cred că trebuie să-l scot cât mai repede pe Liam de aici.
-Liam, cred că ar trebui să mă aștepți în fața casei mele, vin și eu într-un minut.
-Dar, Hope!
-NU, te rog, cum a zis și James, o bătaie e suficientă.
Oftează, însă cedează și pleacă, acum trebuie să-l învăț minte pe blondul ălă, însă chiar atunci începe să vorbească Kendra, de fapt urlă:
-Gata, m-am săturat! Nu vreau să te mai văd câte zile am! În seara asta am plecat din apartment și ținând cont că l-am cumpărat amândoi vreau să-l vindem cât mai repede.
-Haide, Kendra, te rog, nu o putem termina așa.
-Tu ai vrut-o!
-Uite, o să-ți cumpăr eu jumătatea de apartament și...
-Nici nu mă gândesc! Vreau să-l vindem.
Începe să se îndepărteze de el, însă Mike o prinde de mână și îi zice:
-Kendra, te iubesc! Nu-mi poți face asta, te rog! Te iubesc!
Mike pare cu adevărat supărat și mai are puțin și plânge, poate că totuși nu și-a dat seama ce face, nu știu dacă Kendra va mai găsi un băiat care să o iubească atât de mult încât să se umilească în fața atâtor persoane. Brusc simt gelozie pentru Kendra, ea îl are pe Mike care o iubește chiar dacă a greșit, eu nu am pe nimeni, nimeni care să se gândească la mine mereu, să se întrebe dacă sunt bine, ce fac, dacă am mâncat sau nu.
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.