6. Cluburi, certuri si altele

5.7K 395 12
                                    

Suntem de 30 de minute in club si eu nu m-am ridicat, nu vreau sa risc sa ma recunoasca cineva, tot ce imi trebuie este inca o confruntare cu Luke, desi totusi nu cred ca ne vom mai certa, de fapt poate nici nu ma va vedea, pare prea ocupat cu tipa aia. Nu am vazut-o foarte bine, insa este imbracata cu o rochita scurta, neagra, fara bretele, nu foarte decoltata, insa destul de scurta. Par destul de absorbiti in conversatie si mai chicotesc din cand in cand. Nu au dansat deloc, tot ce au facut a fost sa stea la masa, Kendra si Michael au fost numai pe ringul de dans, acum ca ma uit mai bine la ei chiar par draguti impreuna si se vede ca sunt indragostiti, oare de cat timp sunt impreuna?

Masa mea e mai linistita, Sophia si Jhon par sa se inteleaga de minune, pe de alta parte eu si cu Liam nu am vorbit prea mult, m-a intrebat odata daca dansam si cam atat. Tot ce am facut de cand am venit a fost sa ma joc cu paiul din sucul meu. A fost cea mai proasta idee sa vin in club, mai ales ca maine trebuie sa ma trezesc devreme si ca sa fie pachet complet de ghinioane Luke este aici, este prima seara in care nu dau o petrecere si s-au gandit sa vina in club si fix acelasi club in care am venit si eu! Care erau sansele?

Ma uit la Sophia si Jhon, cat de fericiti sunt, arata bine impreuna, rochia maro a Sophiei ii sta perfect si se asorteaza de minune cu camasa maro a  lui Jhon, as crede ca s-au vorbit, dar nu stiu, poate ca am avut o parere gresita despre Jhon.

-Dansezi?

Liam ma intreaba.

-Poate mai tarziu.

-Ok, atunci…

-Sophia si Jhon par draguti impreuna!

-Chiar sunt!

-Inca nu imi vine sa cred ca ai acceptat sa vii in club!

-Nu vrei sa stii cum a facut Sophia la telefon, nu prea aveam cum sa o refuz.

Chicotesc usor si nu mai spun nimic.

Dupa inca vreo 5 minute vreau sa ma duc la baie, nu cred ca ma va observa nimeni din grupul lor, tinand cont ca nu-i cunosc decat pe Luke, Kendra si Michael care par cu toti ocupati. Am ajuns pe la jumatatea drumului cand o voce ma striga:

-Hope?!

Este Amber, cum am putut uita de ea? Nici macar nu am vazut-o, insa se pare ca ea m-a vazut. Ma fac ca nu o aud, insa ma mai striga odata, mai tare, moment in care ii aud vocea lui Luke:

-Ai zis cumva Hope?

-Da, am vazut-o…

Se uita in directia mea, insa am disparut, am fugit cat de repede am putut si m-am ascuns dupa un stalp.

-Unde?

Intreaba Luke.

-Era aici…

-Fi serioasa! Hope intr-un club! Hope nu merge in asa ceva si pun pariu ca daca ar merge s-ar imbraca jalnic, ai vazut-o cum a fost imbracata aseara?

Spuse Kendra, deci e clar ca tipa asta e o scorpie, stiam eu.

-Kendra, nu fi atat de rea!

Intervine Mike.

-Ooo, acum ii iei apararea! Nu cumva iti place de ea?

-Kendra, potoleste-te! Ai luat ceva sau ce ai?

-Poate nu vreau!

-Kendra, ajunge!

Intervine si Luke.

-De ce? Nu e vina mea ca ti s-a pus pata pe ea si vrei neaparat sa ajungi in pat cu ea! Stiu, tipa noua, jucarie noua! Dar nu e problema mea si oricum nu pare sa-ti dea prea multa  atentie!

Mysterious Love (Luke Hemmings)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum