Stam de zece minute fara sa zicem mare lucru, niciunul dintre noi nu-si aminteste mare lucru de aseara, imi amintesc ca am fost in club, am dat de James si Willy mi-a propus sa mergem daca nu ma simt confortabil in prezenta lui James, dar nu voiam sa-mi stric seara asa ca am decis sa raman, am baut mai mult decat ar fi fost necesar si dupa mi s-a rupt filmul, oricat de mult mi-as storcii creierii nu reusesc sa-mi amintesc nimic.
-Iti mai amintesti ceva?
-Nimic...
Imi spune cu o privire dezamagita.
-Bine ca bunica e plecata.
-Ai dreptate, nu stiu ce as fi facut daca m-ar fi vazut asa si Liam, daca vine Liam?
-Stai calm, Liam nu vine, ne-am despartit aseara.
-As spune ca-mi pare rau, dar nu-mi place sa mint, stii ca nu l-am placut de la inceput.
Vreau sa-i spun ca poate ma voi impaca cu Liam, dar aud soneria de la usa si nu mai apuc, imi dau pilota pe care o aveam pe mine jos si imi iau un halat lung pana la genunchi, stiu ca ar fi trebuit sa ma imbrac, insa am fost prea in soc pentru a face ceva in afara de a ma gandi la ce am facut aseara. Cobor in graba scarile pentru ca persoana din partea cealalta a usii suna in continuu si eu ma intreb cine e si de ce e asa agitat. Deschid usa si impietresc in momentul in care il vad pe Luke in fata usii mele, ce cauta aici? Sta rezemat de usa si se uita la mine, realizand ca nu am nici macar papuci in picioare si ca tatuajele mele sunt destul de vizibile incep sa-mi trag halatul mai bine pe mine. Vazand ca nu zice nimic il intreb:
-Ce cauti aici? Am zis ca nu vreau sa te mai vad!
-Daca stiam ca esti asa tafnoasa mai bine nu mai veneam.
Imi dau ochii peste cap si prefer sa nu-i zic nimic, sper sa zica mai repede ce are de zis si sa se care.
-Probabil ca te intrebi de ce am venit...
-Esti un geniu! Zici azi ce ai de zis? Iti dau un minut, daca nu imi zici intr-un minut iti inchid usa. 60, 59...
-Bine, nu fi asa enervanta, mi-a zis cineva ca aseara ai fost intr-un club si ai dat de James, esti bine?
-De unde stii toate astea?
-Eu si James avem prieteni comuni.
-Parca erati prieteni!
-Haide, Hope amandoi stim ca nu esti naiva si ca ti-ai dat seama ca eu si James nu prea ne suportam. In fine, voiam sa vad daca esti bine.
-De ce nu as fi?
-James poate fi periculos.
Vreau sa-i spun ca am facut cursuri de autoaparare si ca pot pune pe cineva la pamant in mai putin de 30 de secunde, dar ma abtin, in schimb ii zic:
-Si ce legatura am eu?
-Uneori se poate lua de lume aiurea si...
-Ok, Luke, insa doar ca sa stii si tu ma descurc si singura, nu am nevoie de ajutorul tau plus ca nu am fost singura in club!
-Stiu, dar...
Nu apuca sa zica nimic ca ii aud vocea lui Willy:
-E totul in regula?
Eu si Luke ne holbam la Willy care bineinteles ca nu s-a imbracat si este tot in boxeri, asta nu stie ca inainte de a iesi afara din camera trebuie sa te imbraci?
-Da, eu tocmai plecam.
Privirea lui Luke era una dezamagita si nu stiu de ce, dar vreau sa-i zic ca nu s-a intamplat nimic intre mine si Willy, dar nu pot face asta din doua motive: 1) Nu stiu daca chiar nu s-a intamplat nimic si 2) Nu e treaba lui Luke ce fac eu, asa ca aleg sa nu-i zic nimic in timp ce pleaca.
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanfictionO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.