Razele soarelui mă trezesc, mângâindu-mi faţa. Am avut un somn foarte liniştit, de mult nu am mai avut unul, cu toate că am avut un vis destul de ciudat, am visat ochii tipului de aseară, tocmai mi-am dat seama că habar n-am cum îl cheamă, poate asta e şansa mea pentru a scapă de obligaţia mea de a merge la una din petrecerile lui. Aseară a făcut aşa cum a promis, nu le-am mai auzit aproape deloc muzica, iar pe la doişpe' i-am auzit vocea, mai mult strigătul pentru că încerca să se facă auzit zicându-le tuturor că petrecerea s-a terminat, sunt puţin surprinsă că s-a ţinut de cuvânt.
Mă ridic cu greu din pat şi mă gândesc cu ce să mă îmbrac, deschid dulapul şi îmi zic că este o zi prea frumoasă pentru a nu mă îmbracă cu o fustă, este jumătatea lui octombrie şi în curând se va face frig aşa că mai bine aş profita cât mai este cald afară. Mi-am ales o fustă simplă, scurtă şi neagră, până deasupra genunchilor şi o cămaşă cu model floral, roz, o perche de balerini lăcuiți și negri, m-am machiat discret şi înainte să ies din cameră îmi sare în ochi o pălărie neagră cu boruri medii, o așez pe cap și părăsesc încăperea.
-Neaţa, bunico!
Strig în momentul în care ajung în bucătărie.
-Neaţă, Hope! Cum ai dormit?
-Foarte bine, de fapt extraordinar de bine, de mult nu am mai dormit așa! Dar tu?
-La fel, sunt surprinsă că ai reuşit să-i convingi. Cum ai făcut-o?-Am și eu metodele mele.
-Mai exact? Te cunosc bine, Hope, sunt bunica ta și prin metodele tale pot crede și că te-ai dus la ei și i-ai amenințat că îi tranșezi.
Pufnesc în râs la auzul cuvintelor ei, nu sunt atât de periculoasă, dar totuși acum ideea cu amenințarea mi se pare o idee mai bună
-Am vorbit cu ei, de fapt cu el, însă vineri, sâmbătă şi duminică vor face petreceri zgomotoase.
-Care el?
-Cel care locuieşte aici, presupun, un tip blond cu ochi albaştri, deşi am impresia că locuieşte şi cu sora lui.
-Are o soră?
-Da şi sincer, mi se pare o scorpie.
-Nici nu o cunoşti!
-Am aflat suficient cât să îmi ajungă. Eu ar cam trebui să plec, ne vedem când mă întorc.
Am ieşit din casă, hotărând că şi astăzi tot pe jos voi merge. Am ajuns în dreptul casei lui, nici măcar nu ştiu cum îl cheamă, deodată uşa se deschide, din casă iese o tipă brunetă cu o rochie minusculă şi transparentă pe ea şi cu părul destul de răvăşit. Decid că cel mai bine e să îmi continui drumul şi să mă fac că nu am văzut nimic, dar incontrolabil câteva intrebări îmi apar în minte.
"Cine e tipa?"; "De ce a vrut să iasă la o întâlnire cu mine dacă o are pe tipa asta?"; "Parcă zicea că e singur!" "Dacă m-a chemat la petrecere pentru că vrea doar să se culce cu mine?"
Gândurile îmi sunt întrerupte de o voce cunoscută.
-Hei!
Îmi întorc capul şi spre surprinderea mea este el, oare ce vrea?
Stă la una din ferestrele de la etaj, probabil acolo este camera lui, camera pe care probabil o ştie foarte bine tipa care tocmai a ieşit din casă, este la bustul gol sau cel puţin prefer să cred că este doar la bustul gol. Se uită la mine, probabil aşteptând să zic ceva, însă am de gând să văd ce vrea el.
-Vii sâmbătă?
-Nu ştiu!
-Cum adică? Ai promis!
-Am zis că vin la o petrecere din week-end, nu am zis la care şi nu am zis nici că va fi săptămâna asta.
-Cred că îţi baţi joc de mine!
CITEȘTI
Mysterious Love (Luke Hemmings)
FanficO singură privire i-a dat viața peste cap, o singură întâlnire a făcut-o să nu și-l poată scoate din cap și fiecare întâlnire dintre ei o face să fie atrasă de el din ce în ce mai mult.