Hoofdstuk 44.

8 1 0
                                    

Ik wist niet zeker of ik deze Parcival met die bekende kenmerken moest vertrouwen. Hij is en blijft een fallen angel. Maar toch... Ik nam het kistje aan en bedankte hem. Parcival kreeg een vals lachje op zijn gezicht. Ik keek hem twijfelend aan. "Maak maar open, het is een kadootje van je moeder." Ik maakte het doosje open en ik werd verrast door een fontein van wijwater. Ik begon te schreeuwen en Will deed het doosje razendsnel dicht. Parcival begon duivels te grinniken en daarna steeds harder te lachen.

Will pov.
"Candy! Candy! Candy.. Can.." Oef.. wat een hoofdpijn. Ik voelde op de plek waar het het meest pijn deed. Het voelde nat en warm. Dat is raar.. Ik bewoog mijn hand naar mijn zichtvlak en zag bloed aan mijn vingers. Parcivals duivelse lach klonk steeds zachter en mijn hoofd werd wazig.

~ Een uur later ~
Ik hoor een stem. Een bekende stem. De stem van Aiden.
"Wat een ramp! Wat een ramp! Waarom zei je niet dat hij gereïncarneerd is een een bloody Fallen Angel?!"
Wow, die klinkt niet bepaald blij en dat is zacht uitgedrukt.
"Wist ik veel dat die zak nog leefde! Ik dacht dat ik hem voor goed had laten boeten!"
Dat klonk ook bekend. Uit het niets klonk er enorm gejank en wanhopig gesnik. "Oh Candy, meisje! Candy toch... Waarom?! Het gesnik werd harder en harder. Zou het Candy's moeder zijn? Het klinkt wel zo, namelijk. Eindelijk vond mijn lichaam de kracht om omhoog te gaan zitten. Uch, zo duizelig. Ik opende mijn ogen en zag Miss Ling verslagen op haar knieën zitten op de grond vlakbij Candy. Ze was er kapot van. Dat is best logisch, maar toch.. Waarom hebben die mensen zo erg hun best gedaan om het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken?! Ik sloeg met mijn vuist op de grond. "Hey! Hij is weer wakker!" Zei Aiden en lachtte opgelucht.
Een onbekende stem veranderde de trieste sfeer en zette iedereen op zijn startblokken.
"Ik denk dat ik wel kan helpen, maar ik wil der wat voor terug."

---A/N---
Hey peepz,
Wow, ik ben wel denk ik een jaar weg geweest en mijn reads zijn best gegroeid in die tijd. Ik had een writers block zo groot en lang als de Chinese muur. Ik ben weer terug met verse inspiratie om weer verder te gaan. Het spijt me heel erg van de inactivieit van het afgelopen jaar.
Dit was hoofdstuk 44! Hmm, hoe loopt het toch af met Candy huh? :P
Oké doei!

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu