Hoofdstuk 26

38 2 0
                                    

Ik begon als een gek te schoonmaken 3 weken na de bruiloft tot Clyde's ergenis. Ik kan er niks aan doen dat de villa aan een schoonmaakbeurt toe is! Clyde ving me met zijn armen om mijn middel. "Doe eens rustig aan, ga shoppen. Weet ik veel." Zei hij. "Mij best, maar je weet dat de zon op is." Hij knikte. "Anders stel ik het ook niet voor." Ik knikte, daar zat wat in.
Soms als we elkaar aankeken, zag ik diezelfde bruine ogen van eerst. Die twinkeling bijvoorbeeld of zijn schattige pretoogjes. Deze had hij nog steeds, alleen dan met rode irissen.
"Maar wat als ik niet wil shoppen?" Vroeg ik terwijl ik een spiegel af nam.
Ik wist eigenlijk niet wat die spiegel daar deed, alle bewoners behalve de zombie's hebben geen spiegelbeeld. Misschien voor decoratie?
"Dan bedenken we wat anders, als het je maar afleidt van het schoonmaken. Alles is onderhand wel schoon genoeg." Zei Clyde. Hij ging naar de keuken en ging de krant lezen aan de eettafel.
Shawn was al een stuk groter en hij leek nu ongeveer 15 jaar. Ik kon zien dat Scarlet en zelfs Meijer trots waren op hem. Meestal ging hij zijn vader pesten, wat Meijer dan vaak ook wel boos maakte. Scarlet nam hem dan in bescherming en daardoor was Meijer nog bozer. Zoals nu, ik hoorde hem weer schreeuwen...

Meijer Pov.
"Wat denk je wel niet na zo'n 5000 keer in mijn wang geprikt te hebben? Dat ik vrolijk verder ging met waarmee ik bezig ben?!" Schreeuwde ik. Ik zag dat uit Shawns ogen bijna tranen verschenen. Ik had weer eens spijt, maar het is wel handig als je je kind dicipline kunt aanleren. Of niet? Hij rende de gang in, weg en jankend. Scarlet kwam de woonkamer in en ging naast me zitten op de bank. Ik zat met mijn armen over elkaar en met een woedend gezicht op de bank tot Scarlet me begon te kietelen. "Haha.. Nee!.. Haha... Stop!" Lachte ik terwijl ik haast geen adem meer kon halen. "Wat zeg je dan? Twee dingen." Zei Scarlet met een strenge blik. "Sorry tegen... Haha... Shawn en.... Alsjeblieft!" Antwoordde ik en ze stopte met kietelen. "Hup, opstaan dan!" Zei Scarlet. Ik knikte, gaf haar een kus en stond op. Ik ging de woonkamer uit en ging opzoek naar Shawn.

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu