Hoofdstuk 21

43 5 0
                                    

"Natuurlijk wil ik dat!" Zei ze dolgelukkig en ze omhelsde me. Alleen verloor ik mijn evenwicht waardoor ik naar achter viel met haar bovenop me. Ze ging rechtop zitten en keek me schuldig aan. "Maakt niks uit." Zei ik luchtig en schoof de ring langzaam om haar vinger. "Maar wanneer heb je die ring gekocht?" Vroeg ze verbaasd. "Toen ik vanochtend even weg was." Zei ik zacht. "Stommerd!" Zei ze en zei gaf me zacht een stomp. Ik lachtte en ging ook rechtop zitten. Daarna stonden we op en deed ik mijn armen om haar heen.

Nixie Pov.
De volgende ochtend lag ik tegen hem aan terwijl hij zoals gewoonlijk zachtjes lag te ronken. Ik keek hem aan terwijl hij er zo lief bijlag. Ineens werd ik in mijn kont geknepen. "Ik voelde me bekeken en ik dacht, laat ik er iets aan doen." Zei hij met een lach op zijn gezicht. "Als we geen stelletje waren, had je een klap in je gezicht gehad." Hij zei nog steeds met een lach op zijn gezicht:"Heb ik geluk dat we een verloofd stelletje zijn." Ik gaf hem een kus op zijn mond. Hij sloot zijn ogen en legde zijn hand op mijn kont. Ik kroop bovenop hem en even later trok ik mijn hoofd terug. "Meneer houdt er wel van om aan mijn kont te zitten, of niet?" Hij knikte en zei met een ondeugende grijns:"Ook wel aan andere plekken."

Kyle Pov.
Vieze verraders! Het viel natuurlijk te verwachten dat Clyde en Nadie voor zulke gevallen zouden gaan. Het duurt ook aardig lang voordat Borkoff terug komt. Tijd om dat doolhof te bezoeken.
Layla heeft me ook in de steek gelaten en Grove is nu dood. Lekkere familie heb ik! Ik stond voor het ijzeren hek van haar villa en ineens hoorde ik zacht gelach. "Met alleen die messen kom je niet aan het einde. Neem maar van mij aan dat je me nodig zult hebben." Een vampier met zijn haar strak naar achter gekamt en met een groot zwaard in zijn handen stond achter me toen ik me omdraaide. "Ik hoef geen hulp van een bloedzuiger." Zei ik geïrriteerd. "Geloof me, aan het einde van het doolhof zul je me nodig hebben. Dan kan jij je broer de verrader afmaken en kan ik mijn ex van kant maken." Ik knikte. "Deal."

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu