De brief:
Gegroet familie Ling,
Ik heb een interessante vangst in mijn kerkers. Een halfdraak die ik tot slaap heb gebracht en een lief, bang paarsharig meisje. Ik neem aan dat ze bij jullie horen, aangezien meneer Aiden ze al een keer heeft gered van één van mijn dienaren. Ik heb ze ontvoerd en in Slot Duisterwolk gevangen genomen in de prachtige, luxe kerkers die gewoon van beton zijn.
Hoogachtend,
Graaf Wondu.Ik zuchtte. "Papa, wat is er?" Vroeg Thijs. "Ik denk dat je een paar dagen bij oom Meijer en tante Scarlet moet blijven." Hij keek bang en klemde zich vast aan mijn been. Ik aaide over zijn hoofd en glimlachtte naar hem.
~ Eetzaal Villa ~
Een halfuur later zaten we allemaal in de eetzaal, de kinderen sliepen en de volwassenen zaten aan tafel. Iedereen had ondertussen de brief gelezen en Nixie keek met een als-blikken-konden-dodenblik naar Aiden. Zij vond het Aidens schuld terwijl Aiden zegt dat hij niet wist dat die heks gestuurd was door Wondu en dan anders had gehandeld. Het is een enorme discussie. En wat vind ik? Ik vind dat Aiden half om half onschuldig is: Hij had die heks niet moeten vermoorden, maar Candy en die draak wel moeten redden. Hoe? Geen idee, het is toch al te laat.
"En wat vindt jij?" Nixie keek me aan. "Ik vind dat hij die heks niet had moeten vermoorden, maar ze toch had moeten redden anders waren ze misschien wel dood geweest." Nixie keek me geïrriteerd aan. Aiden zei: "Hij heeft gelijk zus, anders waren ze wel dood geweest." "Maar nu zijn ze ontvoerd!" Schreeuwde Nixie, "aan jou heb ik ook niks." Zei ze rustiger toen ze naar mij keek. "En bedankt, jij vroeg om mijn mening!" Zei ik licht geïrriteerd. Nu krijg ik zeker de schuld van alles. Pfft..Paldor Pov.
Ik vind het zielig voor het meisje, maar ik vind het goed dat die draak voor zo'n 15 jaar slaapt. Draken zijn gevaarlijk voor kleine meisjes! Zal ik haar meenemen en mijn meester verraden? Ja, Paldor doet dat. Wacht maar...
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...