Toen ik wakker werd, was Clyde verdwenen. Ik wou net de trap afgaan of iemand anders kwam de trap op. Ik wachtte af en Clyde kwam de hoek om met twee glazen bloed in zijn handen. "Hoe wist je de keuken te vinden?" Vroeg ik verbaasd. "Een zombie wees me de weg." Ik knikte op zijn best wel logische antwoord en gaf hem een kus. "Ook goedemorgen." Zei hij met een lach op zijn gezicht. Hij gaf me een glas aan en dronk zelf uit zijn eigen glas. In plaats van dat hij netjes dronk kwam, denk ik dat het perongeluk, langs de randen van het glas naar beneden liep op zijn shirt. "Lukt 't een beetje?" Zei ik grinnikend. "Niet echt. Zou je kunnen helpen?" Vroeg hij met een grijns. "Misschien wel." Antwoordde ik en ik gaf hem een kus. Daarna trok ik zijn shirt uit. "Even dat vieze shirt uit." Zei ik en ik knipoogde. Hij grijnsde nog steeds. Ik liet zijn shirt op de grond vallen en zette onze glazen neer op het nachtkastje. Hij deed zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan. Ik sloot mijn ogen toen ik mijn hoofd op zijn borst neerlegde. "Nog slaperig?" Vroeg 'ie. Ik schudde lachend mijn hoofd terwijl ik mijn ogen open deed. "Bij jou zijn voelt gewoon zo vertrouwd." Zei ik zacht.
Opeens klonk er geschreeuw in de hal...Aiden Pov.
"Idioot! Voor hetzelfde geld had ze je vermoord op de manier als ons zusje!"
"Dat zou Nadie nooit doen!"
"Ohnee? En waarom neemt ze die zeis van der dan mee?!"
"Tegen irritante schoonfamilie misschien?"
Meijer vloog me aan en ik vocht terug. Nadie en Scarlet schreeuwden dat we moesten stoppen met ruzie maken, maar we luisterden niet. Vanuit een ooghoek zag ik Nixie uit een geheime deur komen. Ze rende naar Scarlet toe en toen pas zag ik dat Scarlet zat te huilen. Meijer stompte me nog een keer tussen mijn ribben en stond op.
"Idioten! Jullie zitten te vechten terwijl Scarlet zo te merken al bijna uitgeteld is! Ze kan die broederruzie's nu niet hebben! Hou jullie koppen dicht of ga lekker ergens anders ruzieën!" Nixie was nog bozer dan normaal als Meijer en ik ruzie hadden. Dan kon het haar niet echt iets schelen, maar ze brengt al jaren wat orde tussen mijn broer en ik. Nixie hielp samen met Nadie en een vrouwelijke zombie Scarlet naar de dichtbijzijnste slaapkamer...
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...