Hoofdstuk 14

70 6 3
                                    

Clyde Pov.
Waar ging dit over? Ja, oke, over Candy. Als jager moet je alles over je prooi weten. Ik wist wel van Candy, maar waarom en hoe of wat.
Ze praat al dagen niet meer, tegen niemand. Het enige wat ze nog doet is met opgetrokken knieen op bed zitten en af en toe hoor ik wat gesnik.
Ik ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Geen reactie. "Komop, niet huilen." Ik wist niet wat ik moet zeggen, want ik heb haar nog nooit zo gezien. Ze keek me verdrietig aan met haar twee grote, trieste ogen. Ik streek een betraande lok haar uit haar gezicht. Ze liet zichzelf naar voren vallen tegen mij aan en ik deed mijn arm om haar heen. "Nixie, ik snap misschien niet veel van het probleem waarmee je zit, maar ik weet wel dat zitten snikken geen zin heeft." Zei ik waarschijnlijk botter dan bedoeld, want ze begon nog harder te huilen. Vanbinnen zuchtte ik een keer. "Weet wel dat het mij niet kan schelen dat je een dochter hebt. Ik zal voor haar zorgen alsof ze mijn eigen kind is." Ze keek me half blij aan. "E-echt?" Vroeg ze trillerig. Ik herhaalde haar vraag, maar dan overtuigender. Ze duwde zichzelf omhoog aan mijn schouders en gaf me een kus. Haar ogen waren nog steeds grootte, glimmende, rode parels alleen huilde ze niet meer.

Nixie Pov.
Hij is tot nu toe het beste wat me is overkomen, op Candy na dan. Ik zie Candy niet meer en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met haar is. Zal ik Dunpeal een brief sturen dat hij en Candy hier heen moeten komen?

--------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor de hele lange tijd niet updaten en dit korte hoofdstukje. Maar het is iets!
Morgen zal ik weer naar school moeten, dus schrijven en updaten zal wat moeilijker voor me worden. Ik ga tot de 25 hoofdstukken, dan maak ik een vervolgboek. De naam zal denk ik zijn:'Broken Bones.' Wat over een zombiejongen gaat die de toekomstige dochter van Candy ontmoet. Hoe? Wacht maar af! Hehehe!
Groetkes van Lizzo :3

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu