Ik legde Scarlet neer in mijn kist en vroeg nogmaals wat er was. "I-ik denk...D-dat je....V-vader word...." Zei ze. Ik schrok me rot... Vader? Nu ben ik echt Nixie's rustgevende woorden nodig! "Sinds wanneer?" Vroeg ik. "2 weken." Zei ze. "Ik dacht dat we 't veilig deden?" Ze zei:"We waren wat van de wereld toen we 't deden. Dus toen waren we 't denk ik vergeten." Ik schudde mijn hoofd. "Nee, dat kan niet... Onmogelijk..." Ze zei:"Het is echt Meijer. Je word vader." Ik begon van geluk te janken. "Bijt me dan, Meijer. Ik overleef 't toch niet?" Ik schudde mijn hoofd. "Maar ik kan je niet bijten, dat kan ik gewoon niet..." "Doe het, alsjeblieft?" Ik knikte met tegenzin. "Oke dan..." Ik tilde haar op en legde mijn mond in haar nek. "Zeker weten...?" Ze knikte en dat was de zekerheid waarop ik wachtte, ik liet mijn hoektanden in haar nek glijden. Daarna dronk ik het minimale, net geen mens, net vampier. Ik durfde niet veel te drinken. Ik deed mijn hoofd weer omhoog en ze zei:"Dankje..."
Er werd op de deur geklopt en net voordat ik de deur open kon doen, ging deze al open. Ughh... De ex van mijn zusje komt langs. "Waar is mijn liefje?" Vroeg hij en hij opende haar kist waar niemand in zat. "Wil je haar vertellen, als je haar ziet, dat ik haar enorm mis en dat een vampier niet eeuwig zonder haar liefde kan." Ik zuchtte en knikte een keer met tegenzin. Hij teleporteerde weg.Hunter Dunpeal Pov.
Waar is dat rotjonk?! Ze ontsnapt elke keer weer! Waar is Candy nou? Ik snap uberhaupt niet waarom ik op haar moet letten. Dat doet mijn familie al jaren. Waarom moest Miss Ling persé dat kreng bij ons dumpen? Ik zag sporen van haar jacht. Tja, een aantal bloedsporen en sleepsporen zijn niet moeilijk te vinden.
Toen ik haar had gevonden greep ik haar nog net bij haar kraag voordat ze vocht met een enorme grizzly beer. Ik hief mijn zwaard en de beer schrok. "Idioot onverantwoordelijk kind dat je bent!" Riep ik naar Candy Ling. "Sorry hoor D, maar ik heb gewoon dorst!" Ik leek wat te horen...
Er kwamen pijlen op ons af en een tweepaar werpdolken. Ik ging voor Candy staan en kreeg de wapens in mijn rug. Ze vielen er bijna direct uit, maar ik bloedde hevig. "D...?" Hoorde ik haar zachtte, bange stem zeggen. "G-geen zorgen..." Zei ik. Ik probeerde me sterk te houden en voor te bereiden op de volgende aanval. "Aaw wat zielig! Dunpeal die 'n klein meisje beschermt... Wat heb je gedaan met haar?!" Riep Borkoff. "Ik probeer haar te beschermen tegen jullie idioten!"------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry Sorry Sorry!! Het hoofdstuk is zo kort omdat ik vast zit en het vakantie is. Met vakantie staan mijn hersens zeg maar uit. Echt heel erg sorry, misschien kunnen jullie helpen?
Oplossing 1:
Die ex heeft nog geen naam en uiterlijk-beschrijving, het enige wat jullie weten is dat hij de ex is van Meijers zusje Nixie die iets met Clyde heeft. Zouden jullie iets kunnen verzinnen? Me got Writers-Block. :c
Btw een confrontatie tussen Clyde en die ex was ik stiekem al van plan, ook wel voorspelbaar eigenlijk maar oke. Ik ben een naam en uiterlijk nodig!! S6<3
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...