Hoofdstuk 18

50 7 0
                                    

Clyde hief zijn handen verdedigend omhoog en hij knikte. "Ik ben gewoon onder de indruk door alles." Zei hij snel. Ik keek Meijer aan en zei:"Kan ik je even spreken?" Meijer knikte een keer. We liepen een eindje weg en ik zei:"Gefeliciteerd Meijer." Hij keek me vragend aan. "Doe niet zo dom! Ik zag 't wel aan Scarlet." Zei ik grijnsend. Hij murmelde iets wat ik niet helemaal verstond. Misschien goed ook dat ik het niet hoorde. "En anders zou je haar toch niet bijten. Alleen als ze in levensgevaar zou zijn." Zei ik. "Wat heb je toch hoge verwachtingen van me!" Zei hij sarcastisch. Ik knikte en zei sarcastisch terug:"Inderdaad Meijer, dat heb ik zeker!" Ik liep terug en ging bij Clyde staan die een arm om mijn middel sloeg. "Maar Nixie, hoe zit het met de torenkamer? Daar mag ze niet komen toch?" Fluisterde Clyde in mijn oor. Ik schudde mijn hoofd en ging dichter tegen 'm aanstaan. Een zombie opende de voordeuren van mijn villa en zei:"Miss Ling, de zon begint over 'n kwartier op te komen. Het zou verstandig zijn als u en uw bezoek binnen komen." Ik knikte en liep met Clyde aan mijn hand de villa binnen. "Waar is de trap naar jeweetwel waar?" Fluisterde Clyde. "Er zit een wachtwoord op die een opening maakt in de muur." Antwoordde ik fluisterend terug. "En dat is?" "Overkill." Hij knikte. "Ooh! Je mag niet fluisteren in gezelschap! Vooral niet als niemand iets ervan hoort!" Plaagde Candy. Iedereen ging naar hun kamer en wij wachtten tot we de deur van de torenkamer konden openen en sluiten.
"Er zit een nu een slot op, zodat niemand er zomaar binnen kan. Teleportatie is ook geen optie meer." Clyde knikte en liet zich achteruit vallen op het bed. Even later, nog geen 5 seconden, hoorde ik zachtjes gesnurk. Ik lachtte zacht en ging naast hem liggen met mijn rug naar hem toe. Ik voelde dat hij op zijn zij rolde naar mijn kant toe. Hij sloeg in zijn slaap een arm om mijn middel en ik kon niet meer ontkomen van hem. Ik viel met een lach op mijn gezicht in slaap.

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu