Hoofdstuk 22

44 5 0
                                    

Zal ik aftellen? Hierna nog 3 hoofdstukken. Oehh! Spannend!
Vaagblije groetjes van jwz, uwe schrijfster Lizzonator. :D
--------------------------------------------------------------------------------------------

Ja! Bijna aan 't einde van dit rottige doolhof. Die Chris, zoals hij blijkt te heten, is een goede hulp. Te merken aan al dat zombie-leger voor ons had ze al door dat we kwamen. Walgelijk hoeveel zombie's ze heeft gecreeërd! Al die onschuldige mensen, nu haar zombie-slaafjes! "Ik ga vast vooruit, red je 't hier?" Ik knikte.

Nixie Pov.
Ik stond klaar voor de aanval. Ik had gezien vanuit de torenkamer dat Christopher ook een deel van dit feestje zal worden. Ik had mijn strijd-armor aan en mijn linkerhand was een ijzeren klauw en mijn rechterhand had een zwaard vast. Clyde kwam voor me staan. "Als 1 van ons het niet red, ik wil in ieder geval zeggen dat ik zielsveel van je houd." "Ik houd ook zielsveel van jou." Antwoordde ik en gaf hem een kus op zijn mond. Hij maakte er een french kiss van en ik sloot mijn ogen. Ik hoorde de twee grote voordeuren langzaam open gaan en teleporteerde vlak voor de deur met mijn zwaard en klauw in de aan slag. "Hallo, ben ik weer lieve ex van me!" Ik gromde toen hij binnenstapte en viel 'm meteen aan in zijn gezicht met mijn klauw. "Awh! Dan doe ik ook onaardig als mevrouw niet eens wil praten." En meteen viel hij me aan met zijn zwaard. Een pijnsteek in mijn zij. Ik ging er met mijn hand langs en ik bloedde. Ik vloekte zacht en sneed mijn zwaard langs zijn arm.
Vanuit mijn ooghoek zag ik Clyde in gevecht met zijn broer. Clyde had een zwaard van een van de harnassen gegrepen en vocht zo met zijn broer aangezien hij zelf boksbeugels had.
Ik ketstte zijn zwaard af en haalde hem neer met mijn zwaard op zijn keel. "Je durft niet eh? Laffaard, je durft mijn keel niet door te snijden!" Bluftte hij. "Dat durf ik." "Doe dan!" Ik twijfelde, maar toch, ik sneed met mijn zwaard langs zijn nek en draaide me meteen om met mijn hand drukkend op mijn zijwond. Ik kon het niet meer aanzien. Vooral om het bloed niet. Het bloed spoot eruit en mijn neus wou me ertoe verleiden er in te springen met mijn mond open om zoveel mogelijk te drinken. Nee. Gewoon niet. Ik... Ik draaide me om en keek naar het doodgebloedde lichaam van Christopher.

Clyde Pov.
Ondertussen waren we beland in de tuin en mijn broer keek me woedend aan. "Verrader!" Riep hij. "Jij bent degene die mij dood wil hebben!" "Jij houdt van een vampier en bent zelfs gebeten! Sukkel!" We waren al vechtend en schreeuwend naar de vijver gelopen en ik duwde hem erin terwijl ik zijn messen uit zijn hand sloeg. Maar wat ik niet wist was dat er piranha's in de vijver zaten...

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu