Aiden Pov.
"Ik ga opzoek naar Candy, Meijer red jij het hier met Nix?" Meijer knikte en zei: "Ik heb Scarlet ook nog, en Shawn en Nadie. Of gaat ze met jouw mee?" Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb op de avond dat Candy verdween draken gehoord, dat is veel te gevaarlijk. Vooral met wat ik heb gedaan." Meijer knikte.
Ik vloog door de lucht en zag op een begeven moment een open plek met krassen en bloed. Jup, draken. Zeker weten dat het draken zijn. Ik teleporteerde naar één van de torens van Drakendorp en ging op het dak zitten. Onder me was een raam open en ik hoorde Candy. "Hihi, inderdaad Will. Dat zou ik wel willen." Hmm, wat zou ze willen? Ze klonk niet bang; Ze was hier vrijwillig. Wat doet ze in vredesnaam in Drakendorp? Raar kind; Draken zijn levensgevaarlijk.
Er werd geschreeuwd en geroepen, alle bewoners keken naar mij. Op het moment dat ik iemand bij het raam zag, teleporteerde ik weg naar de villa toe.Clyde Pov.
Alweer hoorde ik gesnik en alweer was het zowat onmogelijk om te bewegen door de pijnsteek in mijn rug. Ik opende langzaam mijn ogen en probeerde wat te zeggen, maar er kwam alleen wat gebrabbel uit. "Clyde?," Riep Nixie, "Clyde!!" Ze lachtte zacht.
Het was fijn om haar te horen en zien te lachen, in plaats van dat eindeloze gesnik.
"Het is een wonder dat je een Wijwaterwond hebt overleefd." Zei ze ongelovig. Ze streek door mijn haar en ik glimlachtte even. Ze hield haar hand even op haar buik en pakte vervolgens mijn hand om hem op dezelfde plek neer te leggen. Ik keek haar aan en zag haar grote, glimmende ogen. "Ben je.. Zwanger?" Vroeg ik twijfelend. Ze knikte en zei: "Bijna uitgeteld." Ik glimlachtte. Trots, maar ook een beetje bang. Stel dat mijn lichaam nog niet volledig vampier was? Dan kregen we een halfbloedje en misschien stel ik haar dan juist teleur. Zucht...
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...