Clyde Pov.
Terwijl we in de tank al rijdend zochten naar haar of andere 'monsters' kon alleen maar mijn gedachten bij haar houden, zonder twijfel. Ik hield van haar, maar toch... Misschien ben ik weer zo'n 'hapje' voor haar.
"Eey Clyde! Hou je kop der bij, jongen!" Riep Borkoff. Ik knikte afwezig. "Wat is er gister gebeurd tussen jou en die vampier?" Vroeg Kyle. "N-niks." Antwoorde ik. Kyle knikte:"Jaja..." "Echt niets!" Zei ik half paniekerig. "We geloven je, geen zorgen." Zei Layla die bij Grove aan zijn bed zat. Nadie zat zoals gewoonlijk bovenop de tank, ze wou geen enkele seconde bij Borkoff en Kyle in de tank zitten. Ik voelde aan mijn riem....Wat...? Er mist een boksbeugel! Ze heeft der vast eentje gestolen, zodat ik wel terug MOET komen. Diep van binnen was ik blij dat ze er een had, dan kon ik naar haar toe en misschien weer zo'n geweldige kus krijgen van haar mooie, bloedrode lippen. Na zo'n avond zal ik haar vast niet meer vinden. Net als al die andere vrouwen, allemaal uit op ons jagersloon.Nixie Pov.
Ik had weer een tussendoortje gevonden, dit keer een weerwolf. Als dit mis ging met bijten zat ik met een hybrid opgescheept. Die weerwolven waren altijd zo zeker van hun zaak bij elk vrouwelijk wezen. Dus dit zal een makkelijke worden. Een vampier met bloedlust zal 'm eens laten zien wie de baas is!
Ik liep dus door het bos met Harold die weerwolf, officieel komt 'ie uit Engeland dus daar kon ik mooi op in spelen. "Je accent is om bij te smelten, ik snap niet dat andere vrouwen niet geïnteresseerd zijn in zo'n lieve, gespierde weerwolf." Slijmde ik en duidelijk vond hij dat niet erg, want hij deed in plaats van "normale" jongens die een arm om mijn schouders deden, een arm om mijn middel vlakbij mijn kont. Hij keek me aan en zei:"Je ogen glimmen mooi in dit licht." Ik giechelde:"Dankje." Toen we verder liepen kwamen we bij een meer. Ik stond tegenover hem en hij wou zijn armen om me heen doen, tevergeefs, want ik kraste met mijn ijzeren klauw een aantal diepe krassen in zijn borst. Hij keek van blij en opgewekt naar pijnlijk en woedend. Hij probeerde me te meppen met zijn grote, harige poot, maar hij had al te veel bloed in 1x verloren door de 4 plotsinge sneeen in zijn borstkas. Ik wierp hem op de grond en dronk het overige bloed dat er niet uitstroomde uit zijn nek. Ik vluchtte net op tijd, want ik zag de tank-lichten in de verte.Clyde Pov.
We zagen een vers bloedende weerwolf. Dus ze was hier net, ik heb haar net gemist. Borkoff gaf ons elk een kant om te gaan zoeken naar haar, hopelijk vond ik haar voordat Borkoff of Kyle haar vermoorde.
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...