Kyle schreeuwde en gilde, maar later verstompte het geluid en vloeide zijn bloed over het vijverovervlakte. Ik wende mijn hoofd af en zag de messen op de grond liggen met bloed. Ik keek mijn lichaam na en jahoor, ik was gewond. Ik voelde haast geen pijn, maar als ik het eerder had geweten dat ik vlak boven de gordel was gestoken, was ik in paniek geraakt. Ik liep terug naar de villa en zag haar bij de trap zitten met Aidens arm om haar heen. "Wat is gebeurd?" Vroeg ik. "Ze heeft Christophers keel door gesneden." Zei Aiden kalm. "Het was gewoon karma." Zei ze afwezig. Ik ging ook naast haar zitten op de trap en Aiden stond op met een zorg-goed-voor-haarblik. Ik knikte en deed mijn arm om haar heen. Ze legde haar hoofd op mijn borst en sloot haar ogen. Ik keek naar de sterren en de maan. Vleermuizen vlogen piepend door de lucht op weg naar hun grot om te gaan slapen. Wacht, slapen? Shit! De zon komt al op! Ik tilde haar op en stond op. Het is wel lang geleden dat ik de zon zag... Nee, ik moet naar binnen. Ik liep naar binnen en ging de geheime deur door naar de torenkamer. Ik legde haar op het bed en ging er naast liggen op mijn rug. Ze rolde in haar slaap tegen me aan en niet veel later viel ik zelf ook in slaap.
De volgende nacht/dag.
Candy Pov.
Oehh, er is een feestje in het dorp. Ma vindt het vast niet goed zoals Dunpeal of zijn voorvaderen. Ik sloop de hal in en botstte tegen iemand aan. Het was een jongen, een vampierjongen. "Kijk is uit je doppen!" Riep ik. "S-sorry...!" Verontschuldigde hij zich. "Wie ben je eigenlijk? En wat doe je hier?" Vroeg ik. "Ik heet Will. Ik kom hier gewoon voor een nieuw onderkomen. Ik dacht dat er niemand woonde." Ik zuchtte. "Wel dus. Ga je anders mee naar het dorpsfeest?" Ik keek hem vragend aan. Hij knikte en we gingen dus het dorp in. "We feesten tot de zon opkomt!" Riep ik en uit verschillende richtingen kwam ja-geroep. Toen ik thuiskwam, keken mijn ma en Clyde me nijdig aan. Nya, alleen ma dan. Ik kreeg straf en kreeg de komende weken huisarrest. Ze weten toch dat ik daar niet naar ga luisteren..?
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...