Hoofdstuk 10

83 8 0
                                    

Ik keek Clyde aan in zijn mooie, bruine ogen. De laatste keer dat ik die zou zien. Ik likte mijn lippen af en kwam dichterbij. Hij begreep mijn hint en gaf me een kus. Niet zo'n saaie korte, maar een geweldige french kiss. Oftwel een geweldige tongzoen. Ik streek met mijn handen door zijn haar en keek in zijn fonkelende ogen. Hij streek door mijn haren en liet zien ene hand zakken naar mijn kont. Ik sloot mijn ogen en hij de zijne. Even later kroop ik bovenop hem en deed ik mijn hoofd terug.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Writers Note!
Dit stuk is niet geschikt voor wat jongere lezers. Je bent gewaarschuwd! Zometeen zeg ik wel weer wanneer het weer leesbaar is. Waarschijnlijk het volgende hoofdstuk. Daar kom ik er nog een klein beetje op terug.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn hand op mijn kont gleed onder mijn shirt en zijn andere hand ging mee. Hij opende mijn bh en liet beide handen rusten op mijn kont. Ik ging op zijn middel zitten en hij twijfelde geen minuut: Hij trok mijn shirt uit met mijn bh mee omhoog. Hij floot zachtjes en knoopte zijn broek los. Daarna gingen zijn handen naar mijn broekknoop. Ik zei met een uitdagende blik op mijn gezicht:"Toe dan." Langzamerhand voelde ik wat onder me. Ik wist meteen dat hij hetzelfde wou als ik. Hij trok nadat hij mijn broek had losgeknoopt mijn broek over mijn kont. Net als bij mijn shirt tegelijkertijd met mijn ondergoed. Ik trapte mijn twee broeken uit en van het bed af. Ik pakte hem vast bij zijn schouders en draaide ons om. Hij lag nu bovenop en ik onder. Ik trok zijn broek naar beneden samen met zijn onderbroek. Hij lag nu naakt bovenop me.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Writers Note.
Het is weer veilig!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Er werd sloom geklopt op de deur. We schrokken en Clyde trok de dekens over ons heen. Ik fluisterde:"Doen alsof je slaapt, die zombie gaat vanzelf terug." Hij knikte. Dus we deden alsof we sliepen en niet veel later ging de deur open. Een krakende stem zei:"Oh, Meesteres en het bezoek slapen, ik kom later wel terug." We zuchtten en ik draaide me op mijn zij. "Zullen we?" Vroeg ik met een grijns en een uitdagende blik. Hij ging weer in de goede houding liggen en we begonnen.

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu