De man keek me lustig aan terwijl ik hem vastbond aan het bed. Nadat ik hem vastgebonden had, kroop ik over het bed naar hem toe en dat was het laatste wat hij zag. Ik deed mijn hoofd weer omhoog en keek tevreden naar het lijk van die ozo domme man. Ik sprong uit het raam voordat de Marcussen arriveerden.
Clyde Pov.
Die arme mannen hebben heel wat te voorduren, heb ik het gevoel. "Het is weer dat zusje van Aiden." Zei Borkoff. In zijn borst waren de letters: 'See you soon!' gekrast, waarschijnlijk met haar ijzeren klauwen. Die klauwen heb ik wel eens in mijn schouder gehad. Ze had de kans om me te doden, maar deed het niet. Dat is juist iets wat ik niet snap. Kyle zei duidend op de twee gaatjes in zijn nek:"Dat is niet het enige, hij is ook leeggezogen." Ik zei:"Dat die mannen niet weten wie ze eigenlijk is tot dat ze de dood in de ogen zien." "Ach, dat is hun eigen domheid." Zei Borkoff alsof het niets was. "Al die vrouwen zijn meestal niet te vertrouwen." Zei Kyle terwijl hij het lijk nog even goed inspecteerde.De dag erna.
Nixie Pov.
Daar stond ik dan, de laatste eer te bewijzen aan de man van wie ik zoveel 'hield'. Nee, het ging me alleen maar om het bloed. Vers, warm mensenbloed is het beste diner wat een vampier kan hebben. Waar Meijer fel op tegen is, maar Aiden niet. Daarom luister ik naar Aiden. Mijn nette jurk met mijn hoed waarin bloemen waren gestoken in combinatie met mijn paraplu waren perfect voor het afscheid van die idiote man. Mijn paraplu was van hetzelfde materiaal als de mantels van Aiden en Meijer: Zonbestendig. Ik merkte Kyle op in zijn enge, rode stretchpakje en de glimmende lemmetten van zijn messen waren ook niet gauw te missen. Niemand had me nog door, hopen dat dat zo blijft. De zon schijnt fel tussen twaalf en drie uur, gelukkig was dit gedoe afgelopen rond vijf uur. Even later rond vier uur stroomden de mensen het kerkhof op. Ik stond er zowat een uur de Marcussen in de gaten te houden. De hele tijd stond ik in de schaduw van een boom te luisteren naar wat ze vertelden over mijn zoveelste slachtoffer. Niet veel later zag ik dat Clyde zich omdraaide in mijn richting...
JE LEEST
Broken Heartz
VampireIk zie der altijd wel lol in om de jagers bezig te houden, vermoorden doen ze toch niet. Ik ben veel te druk bezig met met mijn prooi te spelen en ik ben veel te snel. Ik hoef ze toch niet, die kiss&kill-strategy (verleiden en vermoorden) voer ik a...