Hoofdstuk 34.

30 4 0
                                    

Ik werd wakker, vastgebonden aan een stoel en in een donkere kamer. Will had me tegen mijn hoofd getrapt en nu had ik meer dan hoofdpijn, ook nog eens verdriet. Hoe kon die voodoo-heks?! Er ging licht in de kamer aan en mijn ogen moesten wennen aan het licht. Ik zat op een stoel bovenop een plank die verbonden was aan een draad en die weer aan een roos, niet de bloem maar die cirkel met punten en gekleurde vlakken erop. "Ah, ze is wakker." Ze lachtte, "jammer dat je je einde snel zult zien. Je zit boven een bak met wijwater." Ik slikte. "En Alphavriendje Will zal je helpen naar een snelle dood." Will kwam naar voren en had een bal in zijn hand. "Eén beweging en hij gooit hem in de roos. Dan is het 'dag dag' met je leventje." Ik keek rond door de kamer en zag een paar weerwolven aan zilveren kettingen. Ze hadden nog maar een paar plukjes vacht aan hun huid vast en hun hele huid was ook nog eens vuurrood met blaren.
Ze is een valse saddist! Een kutheks die graag entertainment wil waarvoor ze ook gewoon naar het theater kan!
Verderop zat er een draak in een kooi. Hij had littekens en wonden waar nog bloed uitsijpelde.
"Liefje toch, lieve Candy, heb je medelijden met de arme wezens hier? Niet nodig, je komt zelf zometeen ook zo prachtig uit dit lekkere bad. Dan ben je misschien dood, maar ik kan je ook een lieve zombie maken." Zei Swampy met een grijns op haar gezicht. "Waarom doe je dit?" Vroeg ik gefrustreerd. "Waarom doe ik dit? Goede vraag, maar jou wou ik hebben omdat je moeder haar tanden in mijn nek had gezet en me vervolgens tot dit heeft gemaakt: Een darkelf met bloedlust." Zei ze met woede en ook met wat trots in haar stem. "Waarom ik? Waarom niet mijn moeder?" Vroeg ik verbaasd. "Als ik jou pijnig, sla ik meerdere vliegen in één klap, liefje." "Noem me geen 'liefje' of 'lieverd', ik ben geen klein kind meer." Riep ik en ik keek haar strak aan. "Oh oh, je bewoog je hoofdje. Je bewoog en je weet wat dat betekent!" Ze bewoog de draden en Will gooide de bal. Hij raakte het bullseye en ik werd...

Broken HeartzWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu