Özür dilerim

138 14 18
                                    

"Alex?" Daldığı düşünceleri kenara atarak Edward'a baktı. "Geliyor musun? Taylor özel bir şarkı seçmiş." Gülümsedi. "Ne bekliyoruz o zaman?"
______________

3. Kişi

   Odaya vardıklarında her zamanki gibi ortaya yarım yuvarlak masa koymuşlardı. Üstü içeceklerle kaplı masanın etrafında Nick, Noah ve Steven oturarak muhabbet ediyorlardı. "Herkes burada olduğuna göre konsere başlayabiliriz." Taylor hemen gitarını kaparak yatağının ayak ucuna sırtını dayadı ve akor yapmaya başladı. Eiji ise şaşkınlıkla ona baktı.

  "Hem gitar çalıp hem de şarkı mı söyleyebiliyorsun?" Edward hemen yanına oturdu. "Kendi grubu bile var. Mezun olunca tam zamanlı bir ekip olacaklar." Taylor onu övdüğü için inanmaz bakışlarını Edward'a gönderdi. "Edwardd, bunu kaydettiniz mi?" Herkes gülmeye başlayınca Edward gözlerini devirdi.

   Ash de kendine içecek kaparak puflardan birine oturdu. "Gerçekten nadir duyacağımız sözler. Eiji, gel otur." Ona doğru hafifçe eğilerek fısıldar. "Ve onları dinle."

"Amma abarttınız."
"Beni gitarda ilk defa övdün."
"O değil de içecekler neden sıcak? Noah."
"Ne buzdolabı soğutmamış."
"Yalana bak!"
"Çok gürültülü."
"Steven, boş yapma."
"Ama bu bir konser olacaktı."
"Bu arada Eiji, şu uzun atlama olayını birde senden dinlesek ya?"
"Beni bi ciddiye alsanız artık!"

Eiji ortamın ne kadar samimi olduğunu görmesiyle ufak bir şaşkınlık yaşamıştı. Ama bundan daha iyisinin olamayacağının farkındaydı. Çok eğlemceliydi .

   Taylor'ın bağırmasıyla herkes susarak ona bakmaya başlamıştı. Gülümseyerek boğazını temizledi. "Arkadaşlar, bugün uzun zaman sonra toplanmamız-." Nick araya girdi. "Her gece burada toplanıyoruz." Taylor'ın ölümcül bakışları altında kafasını yere indirdi.

   "Her neyse, Toplanmamızın nedeni Alex'in hafızasının geri kazanması ve aradığı kişiyi bulduğu için kutlama yapıyoruz!" Herkes alkışlayarak Ash ve Eiji'ye baktı. "Ayrıca bu geceki şarkımı onlara adıyorum. Birbirinizi yeniden görmenizin şerefine." Eiji kızarmaya başladığında Ash gülümsemişti. Taylor her defasında onu mutlu etmenin bir yolunu buluyordu.

  Şarkının ilk melodileri kulağına geldiğinde Ash hafif gülümser. Gerçekten bu şarkıyı mı söyleyecek? Herkes kemdini şarkının melodisine kaptırdığında Eiji değişen atmosfer  karşısında bakışlarını Taylor'dan alamamıştı. Şimdiden herkesi etkilemeye başlamıştı.

Jen Foster -This is me                    
(Medyada.  Not: Şarkıyı bulana kadar Spotify'ın altını üstüne getirdim :')

You and I have come this far.                               Sen ve ben bu kadar yol katettik
Guess it's time I tell the truth.                        Galiba, gerçeği söylemenin zamanı geldi
Cause I have known for a while.                            Çünkü bir süredir biliyordum
But I never wanted to bring shame.                   Ama asla utanç getirmek istemedim
On this family,                                                                               Bu ailede
'cause you asked me not to.                                        Çünkü yapmamamı istedin
But if this God to whom you pray.                            Ama eğer dua ettiğim bu tanrı
Is the same God I was raised to believe in.             Benim inandığım tanrıyla aynı mı
You better take it up with him.                                       Onunla aynı olsa iyi olur

    Sesi ile herkesi kontrolü altına almışken Eiji ilk defa duyduğu duygu yoğunluğu ile şaşkına uğramıştı. Taylor sanki buradaki herkesin duygularını kendi duygularıyla beraber dışarı çıkartıyordu.

Ash ve eiji: ikinci buluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin