Sonraki sabah ilk ben uyanmıştım. Dün akşamki video olan suphelerimi de ortadan kaldırmıştı. Bu hayat gerçekten normal bir hayattı. Böyle bir şans için ne zamandan beri bekliyordum?
Ash Lynx adı gerçekten neredeyse yok olmuştu bu hayattan.
Kaybolmak... Galiba artık bir planım vardı.
"Hey Edward," Homurdanarak onur tarafa döndüğümde gözlerimi devirerek kalktım ve yatağından aşağı ittim onu. Acelem vardı. "Lanet, Alex... Gerçekten geçerli bir nedenin yoksa bugun öldün dostum."
Hafizası yenileniyordu hala anlaşılan. "Sonra alırsın intikamını kalk ayağa ve herkesi topla. Size göstermek gereken bir şey buldum." Ayıldığında dün olanları hatırlamış gibi yüzünden onlarca duygu geçti. "Kusura bakma Ash ama erken uyanmaktan nefret ederim."
"Genelde bende. Şimdi kalk ve dediğimi yap." Aslında haberi olmalarını istesem haber verirdim muhtemelen ama bu video onların tanıdığı kişiden son mesaj. Bilmeleri daha iyi olurdu.
Yerden kalktı ve gerindi. "Kahvaltıdan daha mı acil? Taylor ve Steven için önemli değilse parçalarlar seni. Çete lideri olman pek etki etmez."
"Sadece dediğimi yap. Hoşunuza gidecek."
Gözlerini devirerek kapıya yöneldi. "Tamam tamam." O çıktığında bilgisayardan videoyu açtım.
Birkaç dakika sonra gürültülerle beraber herkesi içeri yıkmıştı. Gerçekten üst üste düşmüşlerdi. "Edward, eğer önemli değilse bu sefer ben öldüreceğim." Taylor Homurdanarak kalktı. "Daha iyi bir şekilde uyandırabilirdin." Beni işaret etti. "Onun beni uyandırdığı şekilde dolaylı teslim yaptım. Bize göstereceği bir şey varmış."
Nick yanıma geldi. "Bize mi? En sonunda bizden yardım mı alıyorsun?" Video aklıma geldi. "Anlaşılan yeteri kadar yardım almışım zaten." Anlamaz suratlarını görünce sadece gülümsedim. "Alex'ten bana gönderilen bir video buldum. Hafizası yerine gelirse burada geçirdiği zamanları unutursa diye. Sizden de bahsediyor. İzlemek isteyeceğinizi düşündüm."
"Alex'ten? Ne ara böyle bir şey yapmış? Bizde girerdik." Bunu derken aynı zamanda yatağa toplanmışlardı. "Anlarsınız şimdi." Videoyu başlattım.
"Haklı aslında. Kesin dalga geçerdim." Nick nefesini verdi. "Böyle bir şey duymuştum ama artık hafızanın geleceğini düşünmüyordum."
Silah tuttuğum kısımda hepsinin sesi kesilmiş ve sadece dinlemeye başlamıştı.
Edward gülümsedi. "Tabi kabul edecektik ahmak, kim olduğumuzu sanıyorsun?"
Kendime korkak dediğim ve geçmişinden korktuğumunitiraf ettiğim kişi.
Taylor mırıldandı. "Sen korkak değilsin. Tanıdığım en cesur kişisin." Nick ekledi. "Aynısı." İkisi de neredeyse ağlayacak gibiydi.
Steven da yorumu ekledi. "Gerçekten hafizanı geri almanı sağlayan kişi Eiji oldu. Kendini fazla iyi tanımak derim buna."
Kendi yeteneklerimden bahsettiğim kısım. "Okul 1.'sinin bu arada. 1 haftaya mezuniyetimiz var." Ne... Tamam bunu sonrası için aklımda tutmalıydım.
"İyi de senin bunu izleyeceğini nereden biliyordu?" Nickten gelen sorunun cevabının ardından cevap gelmişti.
Hepsine hafif kıkırdama getirmişti bu kadar senkronize olması.
Andrew'in yorumuna hepsi katıldı. Peşlerinden ayrılamayan bir abi gibiydi.
Edward yorumuna göz devirdi. "Uyandığımı bildiğini biliyordum."
Taylor gözünden yaş akarken isyan etti
"İnatçı olan asıl sensin."
Steven adece gülümsedi. "İstersen hala Maç yapabiliriz."
Noah'ın cümlesi hepsine sessizlik getirmişti. "İnsanları okumakta üstüne yok." Taylor ekledi. "Kim olduğunu öğrenmek istememişsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ash ve eiji: ikinci buluşma
Hayran KurguAsh bıçaklandıktan sonra kendini bir hastane odasında bulur. Ama ne neden vücudunun bu kadar sızladığını Ne de ismini hatırlıyordur. Kafası kim olduğu ile ilgili sorularla dolarken Polisler onu yeni bir isimle yeni bir lise hayatına başlatır Ash Ba...