Denis : Bana notlarını getiriyorsun,her neredeysen ve ne yapıyorsan. Hemen.
Boş İşler Müdürü : ohaaaaaaa
Boş İşler Müdürü: engeli ben demeden kaldırmış
Boş İşler Müdürü: Şüphelerim doğru çıktı hep
Boş İşler Müdürü : :dddd yüksek cazibem ve şeytan tüyüümle.
Denis gözlerini devirip dünyanın en sinir bozucu ve ciddiyetsiz varlığı ile mesajlaştığını unuttuğu için dudaklarının arasından ıslık benzeri bir tıslama çıkardı.
Efkan ya birilerini ciddiye almayacak kadar laubali biriydi ya da dayak yememek için deliliğe vuruyordu kendisini.
Denis oğlanın elinde kalmasından endişe duyuyordu.
Yüzüne bir tane patlatmak istiyordu.Efkan ufak tefek narin biri değildi lakin Denis'in fazla iri yarı olması handikaplı bir biçimde eşitsizlik ortaya koyuyordu.
Denis : Zaten sallantılı okul hayatını bitirmek tek sözüme bakıyordu ama bitirmedim.
Denis : karşılığı olması lazım
Boş İşler Müdürü: Olmaz
Boş İşler Müdürü: kocama saklıyorum kendimi .s.s..s.s töree namusss intokommm
Denis : ?
Denis : Ne
Boş İşler Müdürü : ha jsjskskdkdkdkdkdkdkdkfk
Boş İşler Müdürü: hassiktir
Denis : Müdür yardımcısı tarih dersinde iyi olduğunu söyledi. Ve bir hafta sonra sınava gireceğiz.
Bana tarih çalıştıracaksın.Boş İşler Müdürü: Hmmm :)))))
Boş İşler Müdürü: Karşılığında ?
Denis : yüzün sana kalır ağzındaki dişlerle.
Denis : pazarlık yapacak konumda mısın sence zargana ?
Boş İşler Müdürü: bütün sözellerim iyidir canım tek tarih mi olsun yaniii
Denis : Benim de iyi. İsimler yüzünden anlamıyorum tarihi.
Boş İşler Müdürü : 5 tane isim var zaten başına birinci ,ikinci,üçüncü koyup seslendirince Osmanlı padişahlarını ezbere sayıyorsun.
Boş İşler Müdürü: Ne zaman nerede getiriyom
Denis : Bana gel.
Denis : Şimdi basket oynuyorum bitince ararım seni.
Denis : *konum.*
Boş İşler Müdürü: evine mi🙃
Denis : Bir saate evde olurum,geç kalma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nau Nau !
RomanceEfkan: Minibüse biniyorum on tane zenciii ben diyorum kalk bana diyor nau nau Efkan : Ya ben kalk oturayım düşüyorum yok diyor nau nau diyor. Denis : O "zenci" kelimesini sana yedireceğim. Nerede ve ne zaman gebermek istiyorsun helvan sade m...