After Party

3.4K 278 12
                                    

Dilini oğlanın ağzının içinde gezdirmiş,kalçalarını onun kasıklarında ileri geri hareket ettirerek sürtünmeye devam etmişti. Ağzılarındaki likör tadı birbirine yayılıyordu. Müziğin sesi dışarıdan oldukça gürültülü geliyor olsa da Denis'in odasına kendilerini kilitlemişlerdi. Denis sınav sonrası akşam tüm arkadaşlarını ve okuldakileri bir after party için toplamıştı. Efkan onu anlıyordu. O son sene gelen gözde çocuktu. Derslerinde en iyisiydi,okulun en yakışıklısıydı,kültürel anlamda da herkese fark atan bir altyapıya sahipti ve herkes onun en iyi üniversitelerden birinde tıp okuyacağına yüzde doksan dokuz ihtimal gözüyle bakıyordu. Şayet optikte kaydırma yapmadıysa kesinlikle Denis bu sene okulun adını gururlandırarak en iyiler arasında efsanevi farkını ortaya koyacaktı.

Efkan ise okuldan sonra bir daha görmek bile istemeyeceği tiplerle içip sıçmak yerine Denis'in yatağında çırılçıplak inlemeyi,onun kucağında hoplamayı tercih ediyordu. Önce iriliğini ağzında gezdirmiş,gırtlağına kadar onu karşılayarak yalamıştı. İrileştirdiği sertliğin üzerine çıkıp onu sürerken zevkten kararan gözleriyle ikinci kez içine boşalması için onun ağzına inliyordu. 

"Güzelim."diye mırıldanmıştı Denis. Oğlanın dudaklarına uzun bir öpücük kondururken sıcaklığını içine doğru akıtmış ve belinden sıkıca kavrayarak etini yoğurmuştu. Efkan ikinci kez onun çikolata rengi karnına doğru akarken sırıtmıştı. 

Çikolata rengi teninin üzerinde kendi saydam beyaz sıvısı tatlıların üzerindeki limonlu glazür sos gibi duruyordu.

"Sevgilim,içeri gitmeyelim."diye mırıldandı Denis oğlanı kolunun altına çekerek. "Azıcık öpeyim gitme."

"Daha demin de bunu dedin ikinciyi döndük."diye mırıldandı Efkan. Denis'in kolunun altına yağ gibi kaymış ve kollarına öpücük bırakmıştı. "Ayrıca sevgili miyiz ki biz?"

Denis'in yüz ifadesi değişmişti. Çehresi sertleşmiş,kaşları yay gibi havaya kalkarak biçimlenmişti. Dudakları incelirken ters bir bakış atarak doğrulmuştu.

"Değil miyiz?"

Efkan ise alayla omuz silkmişti. "Yani takılıyoruz,seviyoruz birbirimizi falan ama isim koymak ve yeminler vermek için falan çok erken değil mi  sanki ?"

"Ne demeye getiriyorsun?"

"Yani."dedi Efkan dalgınca. "Olur da ilişki işini beceremezsek diye diyorum. Uzun vade için konuşmak için erken diyorum sadece,ters bir şey demedim ki ?"

Denis ,Fransızca olarak bir küfür savurmuştu. "Sen ne yapmaya çalışıyorsun?"diye mırıldandı yataktan kalkıp kıyafetlerine uzanarak. "Ne yapmaya çalışıyorsan onu söyle bir bana,ona göre laf söyleyeceğim çünkü başka ismi var bunun."

"Noluyor?"

Efkan çıplak bedenini yatağa gömerken teredütle yorganı üzerine çekmişti. Dudaklarını dişlemiş ve kendine bir küfür savuruvermişti. "Hassiktir,o anlamda demedim."

"Birbirimizle yatıyoruz,Efkan."diye gürledi Denis hırsla. "Yatağımda çırılçıplaksın,sence sevgili değilsek bunun adı ne?"

"O anlamda demek istemedim sadece hızlı gidip mahvetmek..."

"Mahvet mi ?"diye sözünü kesmişti Denis alayla. "Şuan yaptığın gibi mi? Ben seni becerip tatmin edip sonra sevgilin değilmiş gibi kenara çekilecek bir saçmalığın içinde olmak istemiyorum. Baştan diyeyim."

"Batırdım."diye yanıtladı Efkan gözlerini sıkıca kapatıp. "O anlamda söylemedim Denis. Sadece ciddi bir ilişki için her şey belirsiz anlamında söylemiştim.Okuldu carttı carttu. Yani nasıl desem sana,belki Fransa'ya okumaya gideceksin ve ben uzak mesafe olacaksa kendimi alıştırmak istemiyorum. Ya da belki başka şehire gideceksin ve ben..."

"Sen rahatını bozamazsın. Ya da senin için tercih yapmayacağıma yüzde yüz eminsin. Sen yapmışsın zaten planını."diye mırıldandı Denis kemerini sıkıca bağlayarak. Alaylı bir gülüşle birlikte alacalı gözlerini oğlanın üzerinde gezdirdi. "Aptal gibi seninle düzen kurma,ne bileyim tercihlerimi seninle yapma hayali kuruyorum ben de. Aptalın tekiyim. Sen şımarık,burnu havada bir ergen dışında bir halt değilsin."

"Sadece kendimi savunuyorum."dedi Efkan dudak dişleyip. "Bir anda bağlanmak istemiyorum diye."

"Ben çoktan bağlanmıştım."diye yanıtladı Denis hırsla. "Keşke haber verseydin,sen bağlanınca bağlansaydım."

"Denis,benden ayrılmıyorsun,değil mi?"dedi Efkan alayla. "Sadece aptalca bir savunma yaptım kendimce işte."

"Partide iyi eğlenceler dilerim sana."diye yanıtladı Denis tersçe. "Dolabın üzerinde taksi numaraları var,gitmek istersen arayabilirsin."


Nau  Nau !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin