Kapitola VIII.

214 9 0
                                    

„Zoberte jeho telo, hoďte ho pred jeho sídlo a povedzte im že od teraz je ich svorka moja. Ich svorka odteraz patrí Aronovi Harrisovi Reyes“ povedal som hrubým hlasom Conorovi. Strážcovi ktorý stál hneď vedľa mňa. Conor sa na mňa hneď pozrel a prikývol. Ten bastard si to zaslúžil. Zo zradcami inak ani nezaobchádzam. Myslel si že ma oblbne, no nestalo sa tak.

„Máš to na starosti Conor nesklam ma“ otočil som sa, upravil som si sako a pobral sa do mojej pracovne. Conor je môj dobrý kamarát. On a beta sú ľudia ktorým najviac dôverujem. Conor má v svorke dosť veľkú pozíciu. Je mojou pravou rukou a verím mu.

Keď som došiel do mojej pracovne tak som si sadol na svoju stoličku a začal prechádzať papiere. Mal som ich tu znovu veľkú kopu. No po chvíli ma napadol trest pre Briana. Dám mu urobiť všetky papiere. Samozrejme s tým že dôležité papiere bude diskutovať so mnou. Hneď som mu to aj oznámil a on po chvíli zo sklonenou hlavou prišiel. Nenechám ho isto bez trestu. Je to síce môj kamarát ale ja som Alfa a keď ide o takéto veci, kamaractvo ide bokom.

„Ak to poserieš tak si ma neželaj !“ povedal som hrubo a prísne na neho pozrel. Vedel som že on vie takéto veci robiť, no nepotreboval som ďalšie nervy. Hneď keď odišiel som si pokojne sadol do môjho kresla pri stolíku ktorý tu mám a oddychoval. Po hodine mi niekto zaklopal na dvere a tým má vyrušil z môjho oddychovania.

„Alfa volali ste nás ?“ postavil som sa z kresla a súhlasne prikývol. Išiel som ku svojmu stolu, sadol si a vyložil si nohy na stôl.

„Dobrá práca chlapi. Riadne ste ho zbili a tak sa mi to páči“ zložil som nohy zo stola, postavil sa a kráčal ku nim.

„Každý kto niečo spraví takto dopadne. Neželám si aby ste s takými mali zľutovanie !“ pozrel som prísne a oni prikývli a sklonili hlavu. Tak sa mi to páči. Úcta a rešpekt boli u mňa prvoradé. Ak niekto nemal rešpekt dopadol veľmi zle.

„Rozkaz Alfa“ zborovo povedali a ja som sa usmial, no hneď som aj znovu nahodil svoj tvrdý výraz. Potešilo ma ako to povedali odhodlane. Vedel som že majú na to rovnaký názor ako ja.

„Môžete ísť“ povedal som, otočil sa a pobral sa ku môjmu stolu a už som len počul ako zavreli dvere. Boli isto hrdý na seba že urobili dobrú vec. Predsa pochválil ich Alfa.

Po takej hodine my oznámili že to oznámili svorke. Prišiel mi to povedať sám osobne Conor ktorého som pochválil. Spravil výbornú prácu. No musím začať aj riešiť to čo povedal Carter. Ale až zajtra. Zvolám svojich mužov a tam to budeme riešiť. Ako som aj povedal, budú mať viac výcviku a myslím si že moji chlapi to aj uvítajú. Niektorý sú horlivý do boja a nemajú zľutovanie, začo som úprimne veľmi rád. A dúfam že to tak bude aj naďalej.

Keď som otvoril svoj šuflík kde som mal svoje dôležité veci a papiere, zahliadol som ten papier ktorý mi zo života urobil peklo. Alebo som si to iba myslel že urobil. Skutočnosť bola úplne iná než som si chcel pripustiť. Zobral som si ho do rúk a začal znovu čítať. Ach, ako si mi to mohol urobiť kamoš. Myslel som že mi takéto veci povieš. No ako by si aj mohol keď som ťa poslal do riti. Po chvíli som si spomenul na to ako tu raz bol ešte predtým ako sa to všetko stalo.

Pred tromi rokmi

„Ahoj Aron“ zrazu sa ozval hlas a ja som sa hneď pozrel na dvere. Nečakal som že sa tu objaví po tom všetkom. Že má kurva tu odvahu !

„Čo tu robíš kurva ? Nepovedal som že už sem nemáš chodiť !“ zreval som a on sa na mňa pozrel skleslým pohľadom. Toto mu nepomôže, nemal to urobiť. Zradca jeden !

Behind the wolf bordersWhere stories live. Discover now