Kapitola XXVI.

159 7 0
                                    

Carlosov plán sa mi pozdával. Bol dokonalí až na takú malú chybičku. Mal som obavy že nenájde kde je. No lenže Carlos ma znovu prekvapil. Neprešlo ani pätnásť minúť od jeho odchodu s Nicom a bol znovu v mojej pracovni.

„Frederik mám pre teba úžasnú správu“ zakričal a škeril sa. Pohodlne som sa usadil do kresla a čakal čo povie. Isto to niečo bude s tým našim plánom. Nedočkavo som sedel a čakal kým to z neho vyjde. Kývol som hneď rukou na znak nech pokračuje.

„Máme ju. Dal som rozkaz nech ju hneď unesú a privedú sem“ povedal natešene
a ja som sa v tú chvíľu postavil zo stoličky. Podišiel ku stolu s alkoholom a otvoril dráhu štyridsať ročnú whisky. Nalial som nám a zobral mu pohár. S radosťou som mu ho podal a svoju ruku som mu dal na rameno.

„Výborná práca Carlos. Nepochyboval som o tebe“ odpil som si z môjho pohára a bol veľmi rád že to vyšlo. Teraz získam to čo chcem a on tiež to čo chce. Nepochyboval som že to dobre dopadne. A vedel som, že Carlos mi pomôže získať to čo chcem. A bude môcť byť kľudne Alfom tej svorky.

„Stráže, dajte pripraviť celu a izbu !“ rozkázal som frekvenciou. Mal som v pláne ju dať do cely keby náhodou robila problémy. Možno bude poslušná. A ak nie tak jej jednu struhnem. Lepšie pre mňa. Aspoň uvidíme Aronovu reakciu keď bude mať modrinu.

„Potom ju doneste do cely a uvidíme čo s ňou ďalej, no veľmi si ma potešil Carlos“ sadol som si za môj stôl a zaškeril sa. Zobral som si svoj pohár v ktorom bol ešte kus alkoholu a vypil ho. Carlos to vypil tiež a pobral sa na odchod. Takéto niečo treba osláviť. A to poriadne.

Postavil som sa zo stoličky a pobral sa von z pracovne. Išiel som pozrieť celu do ktorej ju dáme a pozrieť si aj nejaké vlčice ktoré tu boli. Našťastie cestou nazad som si našiel jednu veľmi sexi vlčicu. Na nič som nečakal, zdrapil ju za ruku a pritiahol ku sebe. Zavrčal som a ona sa jemne zachvela.

„Dnes môžeš byť rada. Urobíš svojmu Alfovi dobre“ zaškeril som sa a vedel som že to pochopila. Prekvapene sa na mňa pozrela. Neváhal som, zdrapil som ju za krk a dravo a tvrdo ju pobozkal. Na začiatku veľmi nespolupracovala a tak som ju chytil silno za zadok na čo vzdychla a ja som náš bozk prehĺbil. Vyšvihol som si ju na seba a bral ju do svojej spálne. Celú cestu som ju vášnivo bozkával a pevné držal pod zadkom aby nespadla. Nakoniec spolupracovala a začala ma bozkávať tiež dravo, čo má dokázalo vzrušiť natoľko, že som myslel že mi nohavice prasknú. Rozkopol som dvere na mojej izbe a hodil ju do postele. Ja som si vyzliekol sako a keď som si chcel dať dole kravatu, tak som začul jej hlas.

„Nechajte si ju pane“ povedala to prosebne a vzrušene. Neprotestoval som, práve naopak. Neskutočne sa mi páčilo že povedala čo si želá. Kravatu som si kus uvoľnil a vrhol sa na ňu. Začal som jej dravo bozkávať krk a každým ďalším vzdychom ktorý vypustila z pier ma riadne nažhavila. Obmotala si ruku okolo mojej kravaty a zatiahla za ňu. Vzrušilo ma to až tak, že som to nevydržal a strhol z nej všetko oblečenie. Ostala predo mnou iba v spodnom prádle a ja som si oblízol pery. Bola sexi. Hneď som jej dal dole podprsenku a začal sa jej hrať s prsiami. Rukou som pomalí prešiel cez jej boky až k jej citlivému miestu, na čo zavzdychala a ja som sa uškrnul. Začal som ju tam dráždi a ona sa od rozkoše podomnou vlnila. Keď som už videl že bude som prestal, vyzliekol si nohavice a trenky. Strhol som z nej nohavičky a prudko do nej vnikol. Začal som tvrdo prirážat a ona začala hlasno stonat od rozkoše. Vedel som že sa jej to páči a tak som neprestal. Po pár minútach sa z hlasným zavzdychaním spravila, no ja som sa ešte nespravil a tak som ďalej pokračoval. Po pár minútach som sa spravil aj ja. Potom som sa postavil, nalial si pohár whisky a pobral sa do sprchy. Pustil som si na seba studenú vodu a relaxovať. Po chvíli som ucítil dotyk na mojich bokoch. Dotyčnú osobu som prirazil o stenu a dal jej ruky nad hlavu. Pozrel som sa na ňu nahnevaným pohľadom a ona len sklopila hlavu.

„Prepáčte mi to pane, no nedalo mi to“ povedala potichu a ja som sa zaškeril. Miloval som keď boli zo mňa ženy tak mimo a túžili po mne. Chytil som jej nohu a dal si ju na môj driek. Hneď sa zatvárila prekvapene.

„Tak to využijem“ zašepkal som jej to, na čo sa zachvela od vzrušenia. To ma znovu nažhavilo a spravil som to čo aj predtým poriadne si zašukal.

Lucy

„Pýtala sa ma na to. Má právo vedieť tu pravdu Richard“ počula som hlas môjho strýka ako kričí do telefónu. Takže môj otec o Tom všetkom vedel. Tušila som to, no nevedela som, že by bol schopný mi takto klamať. Bola som totálne znechutená a zabolelo ma to.

„Ale on tu bohužiaľ bol Richard. A chce ju ochrániť“ povedal už kludnejšie strýko a ja som vedela že mám pravdu a teraz som to počula na vlastné uši. Bol tu a chcel má chrániť. Zahrialo ma to kus pri srdci, no to že mi môj otec klamal má veľmi nasralo. Vybehla som von z domu a utekala ku môjmu miestu. Po chvíli mi niekto dal ruku na ústa a ja som sa začala metať. Zrazu mi niekto chytil ruku a pocítila som štipľavú bolesť. Po chvíli som pochopila že mi niečo dali a potom som už videla tmu.

⚜️

„Za chvíľu tam budeme pane“ začula som, keď som sa ani neviem po koľkých hodinách prebrala. Pozrela som sa okolo seba a zistila som, že som v aute na zadných sedadlách. Posadila som sa a pozrela sa von oknom.

„Kráska sa nám prebudila“ povedal posmešne chlap ktorý šoféroval auto a pozrel sa na mňa cez spätné zrkadlo. Nechápala som vôbec kde som a ani to kto je tento chlap a čo po mne chce.

„Kto ste a čo od mňa chcete ?“ spýtala som sa odhodlane, no vo vnútri som bola dosratá. Tento chlap vyzeral hrozivo a hocičo mi mohol spraviť. No chcela som vedieť prečo ma uniesol.

„To zistíš kráska“ žmurkol a mne prišlo z toho slizkého hlasu zle. Tento chlap je riadne nechutný. Po pár minútach sme zabočili ku veľkému sídlu. Zastali sme pred vchodom a chlap ktorý šoféroval vystúpil. Otvoril dvere na mojej strane a vytiahol ma von. Keby ma neudržal skoro spadnem. Začal ma ťahať do toho sídla a ja som nestíhala ani chodiť. Na chodbe ho zastavil nejaký mne povedomí muž.

„Daj ju do izby. Pán sa rozhodol že do cely nepôjde“ chlap ktorý ma ťahal iba prikývol a znovu ma ťahal. Keď sme boli zrejme pred izbou do ktorej ma má dať, otvoril ju a hodil ma dnu. Našťastie som to ustála. Hneď aj zavrel dvere. Vedela som že sa z tadiaľto nedostanem. Sadla som si na zem a z očí sa mi pustili slzi. Nechápala som prečo som tu a bála som sa že mi ublížia. Neviem ako a z vyčerpania som zaspala.

Zobudila som sa na otváranie dverí. Ja som sa hneď postavila a do izby vošiel ten chlap ktorý bol vtedy na tej chodbe. Pozrel sa na mňa a zaškeril sa. Bolo to odporné. Ten chlap sa mi vôbec nepáčil a čo bolo najhoršie, mala som pocit že ho poznám.

„Čo čo od mňa chcete ?“ spýtala som sa koktajúco a čakala na odpoveď. Nič nehovoril. Začal ku mne kráčať a ja som cúvala. Po chvíli som narazila chrbtom k stene a vedela že už neuniknem.

„Krásavica, chcem to čo mi právom patrí a ty si ten dôvod prečo to konečne získam“ povedal strašidelným hlasom a ja som už vonkoncom nechápala čo sa tu deje. No cítila som, že nič dobré sa nestane.

Behind the wolf bordersTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon