„Upodozrievaš Nica ?“spýtal som sa dosť podstatnú otázku. Frederik si iba založil ruky a až po chvíli prehovoril.
„Pozri, Nick je múdry chlap. Pochybujem že by sa vzdal pomsti. Všetko je tak ako má“ uškrnul sa a zobral si pohárik s alkoholom.
„Zasratý Aron. Ale najlepšie je že mu to nevyšlo. Bol by som veľmi zvedavý ako sa zatvári, že som mu zabil jedného z jeho vlkov“ zasmial som sa. Poznám svojho bračeka veľmi dobre. Je to zasratý sviniar ktorý má všetko čo chce. Ale bohužiaľ, teraz mu ten jeho plán nevyšiel.
„Idem ja Frederik. Ak by niečo bolo zavolaj“ povedal som a on iba kývol hlavou na znak súhlasu. Vyšiel som zo zasadacej miestnosti a pobral sa ísť cvičiť. Nenávidel som svojho brata. Vždy ho mal otec radšej ako mňa. A ja som sa jak kokot snažil. A aj tak môj brat dostal to miesto Alfu. To ja som ho mal dostať ! Bolo moje a zaslúžil som si ho. Teraz chcem len to čo mi právom patrí.
Keď som došiel do posilňovne, dal som si dole košeľu a začal cvičiť. Cvičenie ma vždy dokázalo ukľudniť. Po skoro hodine do posilňovne vstúpila sexi vlčica. Prezrela si ma letmo pohľadom, podišla ku jednému zo stráži, niečo mu podala a odišla. Nevyzeralo že by to bola jej spriaznena duša. Pri jej odchode som si ju poriadne obzrel. Mala pevný zadok, pekné prsia, krásnu postavu a svetlo hnedé vlasy. Z nej by nejednému chlapovi stál. A ja som nebol výnimka. Takže som sa vybral za ňou hneď ako zavrela dvere. Nakoniec som ju našiel ako kráčala chodbou.
Prišiel som k nej rýchlim krokom, chytil ju za ruku a prirazil k stene. Oprel som si ruky o stenu tesne vedľa jej hlavy a ona sa zdesene na mňa pozrela.
„Ako sa voláš ?“ bol som veľmi zvedavý aké má meno. Taká sexi kosť musí mať isto krásne meno.
„Ja ..ja sa volám Rebeka“ povedala koktajuco. Hmmm Rebeka. To meno sa mi v skutku páčilo. Dobre by sa vzdychalo. Nad touto myšlienkou som si zahryzol do pery.
„Hmm veľmi pekné meno. Také pekné ako si ty sama“ uškrnul som sa a uvidel som ako sa udivene zatvárila. Ten pohľad sa mi veľmi páčil. Vyžíval som sa v Tom že bola prekvapená.
„A vy... ako sa voláte ?“ spýtala sa koktajúco. Takže ty chces vedieť moje meno krásavica. V duchu som sa uškrnul.
„Carlos“ povedal som hrubo a ona sa pod mojím hlasom až zatriasla. Priblížil som sa k jej krku a tak zostal. Nasával som jej vôňu ktorá bola ako droga. Chudinka sa celá chvela. Po chvíli som je zdrapil za krk, vykrútil jej hlavu na stranu tak, aby som mal dobrý prístup na krk a začal jej ho bozkávať a sať. Hneď ako som to spravil, mierne zavzdychala a ja som zavrčal. Miloval som to a vzrušilo ma to. Po chvíli si jednu nohu dala na mňa a ja som ju chytil za zadok a stlačil jej ho. Mala ho neskutočne skvelý. Vzdychla hlasnejšie a to má vzrušilo natoľko, že som mal pocit že mi prasknú nohavice. Keď som si ju už chcel vyšvihnúť na mňa, ozval sa nahnevaný a známy hlas. A do frasa!
„Carlos ! Okamžite ju kurva nechaj“ zvrieskol Frederik a mieril na mňa zbraňou. Hneď som ju pustil a odtiahol sa. Frederik ju zdrapil za ruku a potiahol tak že skoro spadla. Pozrel sa na ňu vražedne a ona ihneď sklonila hlavu. Myslel som že jej aj vylepí, no nespravil to. Ona by si to nezaslúžila.
„Máš na výber ktorú koľvek z vlčic v svorke a ty si vyberieš kurva moju sesternicu ?!“ zbledol som keď povedal sesternicu. Ak by som toto vedel, ani sa jej nedotknem.
„Ona je tvoja sesternica ?“ prekvapene som sa spýtal a odpoveďou mi bolo jeho kívnutie hlavou. Ajaj.
„Skús sa ešte raz k nej priblížiť a ver že neskončíš dobre Carlos“ jeho vážny hlas hovoril za všetko. Hneď aj zavelil na odchod a odišli. Ja som tam len stál a prekvapený pozeral čo sa stalo. Po tomto ma tá chuť na sex aj prešla a pobral som sa ďalej cvičiť. Hneď ako som vošiel do posilňovne sa na mňa všetci pozreli, no ja som ich vôbec nevnímal. Začal som cvičí.
Keď som sa po cvičení osprchoval, obliekol som sa a pobral sa von. Nasadol som do svojho auta a pobral sa za mojím spojencom. Keď ma uvidel prísť, nasadol hneď do môjho auta.
„No máš niečo ? Lebo plán je jasný. Nájsť akúkoľvek slabinu Arona“ meno môjho brata som zavrčal. Neznášal som ho hovoriť.
„Pozri Carlos. Aron nemá do teraz žiadnu lunu. Žiadna v jeho svorke nie je. Nič iné mi na um nepríde čo by ho dostalo na kolená. Vieš že je veľmi silný a že si všetko stráži. S papiermi a zmluvou u neho nevyhraš. Stráži si ich. Minule keď sa dozvedel o zrade Cartera zabil a zobral si jeho svorky. Vieš dobre čo sa stalo a isto si počul aj to, že tých ktorý sa mu odmietli podriadiť zabil a len málo z nich stihlo ujsť za hranice“ počul som o tomto všetkom a úprimne ani som sa nečudoval. Môj brat bol pekná sviňa od vtedy čo otec zomrel. Dostal miesto Alfu a potom sa z neho stalo toto. Najviac ma z toho všetkého sralo to, že ten bastard je alfom. A ja som sa snažil, ja som ním mal byť. Získam to miesto aj keby som mal hocičo spraviť. Chcem vidieť Arona na kolenách.
„Viem o Tom. Ten blbý Aron je veľmi veľká sviňa. Ale vieš veľmi dobre že ja ho chcem poraziť stoj čo stoj !“ buchol som do volantu a div že sa nezlomil.
„A čo tá jeho spriaznená duša. Nemá nejakú ? Keďže ju ešte nemá u seba sú len dve možnosti. Buď zomrela alebo ju nehľadá ale žije“ hmm, mal pravdu, lenže ja ani neviem či ju má. O takýchto veciach nikto nevie. Iba členovia rady ak to teda vôbec vedia. Čo si vôbec nemyslím. No v tú chvíľu mi niečo napadlo.
„Počuj pamätáš si Richarda Moona že ? Jeho syn bol najlepší kamarát Arona kým sme nespôsobili s Frederikom tú vojnu. Tuším mal aj dcéru“ teraz mi to prišlo na um a dúfal som že si na neho ešte pamätá.
„No pamätám ale čo... Ty ju chces uniesť že ?“ múdry, presne na toto som myslel. Kývol som hľavou na znak súhlasu a videl na ňom že bol prekvapený.
„Dobre Carlos. Tak potom mi zavolaj čo a ako a stretneme sa. Čau“ vysadol z auta a zavrel dvere. Odzdravil som sa mu rukou a odišiel som. Zajtra to poviem Frederikovi. Dúfam že všetko víde tak ako chcem a čo skoro bude dráhy Aron na kolenách. Pri tej predstave som sa zaškeril.
Keď som prišiel do sídla hneď som si otvoril fľašu dobrého koňaku. Dal som si pár pohárikov do naladí. Na moje šťastie som natrafil aj na sexi vlčicu ktorú som si hneď prehodil cez plece, čapol ju po zadku na čo jemne zavzdychala a išiel som s ňou do mojej spálne v ktorej ju poriadne vyjebem. Bol som v dobrej nálade z môjho plánu a neskutočne nadržaný a jej zavzdychanie to len zlepšilo. Skoro každá vlčica v sídle vedela čo som zač a tak vedeli čo ich čaká v mojej spálni. Táto noc bude veľmi divoká a dlhá, na čo som sa už veľmi tešil.
YOU ARE READING
Behind the wolf borders
WerewolfŽivot vo svorke nie je skoro nikdy jednoduchý. A obzvlášť keď ste synom Alfu jednej z najmocnejších svoriek vo vlčom svete. Volám sa Aron Harrison Reyes. Od malička som bol trénovaný a učený ako byť dokonalým Alfom a vodcom svorky. No to sa zmenilo...