OZNAM

126 2 0
                                    

Dráhy čitatelia. Chcem vám s radosťou oznámiť že pokračovanie príbehu Behind the wolf borders bude. S písaním ho som už skoro u konca. Neviem presne kedy ešte ho vydám, keďže mám dosť starosti a aj sa musím učiť do školy ale posnažím sa ho vydať čím skôr. Takže sa môžete tešiť na ďalšiu klukatú cestu našich dvoch hrdinov Arona a Lucy.

Dávam tu ešte takú malú časť z jednej kapitoly. Berte to ako malú upútavku 😏.

⚜️

Vieš čo to znamená Aron že ?
Spýtal sa môj vlk a ja som mu aj hneď odpovedal.

Áno, že som stratil človeka ktorého som miloval a mohol mi dať svetlo do života.
Pomalým krokom v svojich myšlienkach som sa pobral do mojej pracovne. Zavrel som dvere a sadol si do môjho kresla s pohárom v ruke. Necítil som nič iba to ako ma bolesť zožiera z vnútra. Nechal som jej plnú silu a po chvíli mi z kútika oka vyšla slza. Stekala mi po mojom lícy až nakoniec prišla do môjho strniska.

Takto išli ďalšie a ďalšie a ja som ich už nechal. Už som sa nesnažil hrať na tvrdého chlapa, bolo mi to jedno. Láska bola vždy niečo čoho som sa bál, no teraz som pochopil že ak sa jej budem brániť, tak bude bolieť sto krát viac ako keby som si ju pripustil. Som riadny debil.

„Piče“ zúfalo so smútkom som povedal a hlavu si dal do dlaní. Prsty som mal zaborené do vlasov a premýšľal. Nechal som nech mi slzy tečú a dopadávajú na podlahu. Už sa to nedalo zvrátiť a ja som ani nechcel.

Popri premýšľaní ma napadlo kto toto všetko spôsobil. Nebyt jeho, tak sa toto do piči nestane. Ten zasratý hajzel. Toto oľutuje. A už aj viem čo spravím. Utrel som si tvár a oči, napravil si košeľu a kravatu a zavolal chlapov. Hneď som im odkázal že sa majú pripraviť. Ja som sa s Conorom a Dimitrim ktorý tu do pár sekúnd boli pobral dole do cely pre toho sviniar.

Behind the wolf bordersWhere stories live. Discover now