נ"מ: פרסי
אנבת' דפקה בפעם האלף על דלת הביתן שלי. אני כבר התעוררתי ממזמן, אבל למי היה כוח לקום?
"פרסי קום כבר!" ג'ייסון הצטרף לחגיגה.
"בסדר, אני בא." אמרתי בכניעה. החלפתי בגדים ויצאתי החוצה. אנבת', פייפר, ג'ייסון, ליאו, פרנק והייזל עמדו שם וחיכו לי. "מה קורה?"
"כירון אמר לנו לבוא לשיחה. עכשיו." אנבת' אמרה בכעס.
"היי מאמי." אמרתי לה ונישקתי אותה, ואז הלכנו לבית הגדול. בחדר המלחמה כירון ישב ליד איש זקן. וויל, ניקו וקלאריס גם ישבו. אנחנו התיישבנו לידם.
"שלום, פרסי, אנבת', פייפר, ג'ייסון, ליאו, פרנק, הייזל, וויל, ניקו וקלאריס." כירון אמר לכולנו. "תכירו את אלבוס דמבלדור, הוא מנהל בית הספר הוגוורטס. אלבוס, אלו הנערים שסיפרתי לך עליהם. נערים, דמבלדור ביקש ממני לדבר איתכם. ובעיקר איתך, פרסי."
"למה?" פרסי שאל את דמבלדור.
"אלבוס הוא קוסם."
"בן של הקטה?" אנבת' שאלה.
"לא. הקוסמים הם לא קשורים בכל צורה להקטה. אני אתן לאלבוס להסביר."
"אצלנו בעולם יש מישהו שקוראים לו וולדמורט." פרופסור דמבלדור התחיל להסביר. "לפני הרבה שנים הוא התחיל להרוג אנשים. קוסמים ומוגלגים כאחד."
"מוגלגים?" פייפר שאלה.
"חסרי קסם. לפני ארבע עשרה שנים וולדמורט הגיע לבית של זוג נשוי ובנם התינוק. האב, ג'יימס, מת, וכך גם לילי, האם. אבל הבן נשאר בחיים. וולדמורט נעלם, ולפני חודש הוא חזר והרג נער אחד. וולדמורט הוא סבך, פרסי. אימך, סאלי, היא חסרת קסם, אז וולדמורט רצה להיפטר ממנה. ואז סבתך הצילה את אימך ונתנה אותם לזוג בשם ג'קסון שלא יכלו להביא ילדים."
"אז תן לי לנחש," ניחשתי. "אתם רוצים שאני אבוא להציל את העולם שלכם."
"לא, זה לא תפקידך. זה תפקידו של התינוק שהוריו מתו. אני רוצה שתבוא איתי כדי שנגן עלייך. וולדמורט ירצה אותך בצד שלו, אתה חזק מאוד. אני רוצה שתבוא איתי להוגוורטס."
"אני לא הולך. לא בלי אנבת'."
"יש עשרה מקומות בשבילך ובשביל חברייך בהוגוורטס. כולכם תוכלו לבוא."
"כירון, מה אתה אומר?" אנבת' שאלה את כירון. היא החזיקה את היד שלי חזק.
"אני סומך על אלבוס." כירון אמר. "אני חושב שכדי לכם ללכת, אבל זו החלטתכם בלבד. אלבוס, אם הם יחליטו ללכת אני רוצה לבקש בקשה. תוכלו להוסיף למערכת שיעור ספורט ולחימה? הם יצטרכו להתאמן."
"אין בעיה." דמבלדור אמר.
"אני אשלח את המאמן הדג' שישמור עליכם ויאמן אתכם. אתם רוצים ללכת?"
YOU ARE READING
חצויים בהוגוורטס
Fantasyאני יודעת שמלא עושים את זה, אבל החצויים מגיעים להוגוורטס. ה"פ: בשנה החמישית פ"ג': אחרי הקרב עם גאיה. בלי גורלו של אפולו