פרק ספיישל - הארון השני

185 18 3
                                    


נ"מ כללית:

ארבעת האחים רצו. מהר. הם עלו על סוסיהם והתחילו לדהור לעבר ארמונם.

"פיטר, חכה רגע." האחות הגדולה אמרה לאחיה הבכור. הוא האט ונתן לשלושת אחיו הקטנים לעבור אותו. הוא כבר היה בן 26. איש בלונדיני שעל ראשו כתר מוזהב. אחותו הצעירה לוסי הייתה ראשונה. היא כבר הייתה בת 18. שיערה החום הארוך גלש על שמלתה הצהובה וכתרה הכסוף זהר בשמש. אדמונד, האח השני נעצר. הוא היה בן 22. גלימתו הירוקה התאימה לכתר הכסוף שעל ראשו. סוזן, האחות הגדולה, עקפה את אחיה הקטן. שיערה השחור התבלגן ברוח, אבל כתרה המוזהב לא זז מראשה. שמלתה הכחולה הייתה מאוד יפה, וכך גם היא.

ארבעת האחים הגיעו לביתם וירדו מהסוסים שלהם. הם נכנסו בריצה אל הארמון ובדלת הכניסה היה אריה מפואר ויפיפה.

"אסלן!" לוסי צעקה וחיבקה את האריה.

"לוסי, אדמונד, סוזן, פיטר, טוב לראותכם." הוא אמר לארבעת האחים והם קדו בפניו.

"לא ראינו אותך מאז ההכתרה שלנו, אסלן." אדמונד אמר. "ועברו עשר שנים מאז."

"אני מצטער. הייתי מאוד עסוק בלהחזיר את נרניה למה שהייתה פעם. וחוץ מזה, חיפשתי משהו חשוב ועכשיו מצאתי אותו."

"מה חיפשת?" פיטר שאל את אסלן.

"בואו אחריי." אסלן אמר וחמשתם נכנסו לארמון. הם נכנסו לחדר שארבעת האחים לא ידעו שקיים. היה שם ארון ישן. "כשתיכנסו לארון הזה, אתם תגיעו לעולם שמאוד דומה לעולמכם, רק שבו יש קסם. קסם אמיתי וקוסמים אמיתיים. העולם הזה מאות שנים אחרי העולם שלכם. אתם יותר מתקדמים ממנו. הקוסמים והמכשפות בעולם ההוא נרדפים בידי חסרי הקסם. תקימו בית ספר. תקימו אחד כזה ותחזרו לנרניה, בסדר?"

"בסדר." סוזן אמרה וכל אחיה הנהנו. הם נכנסו לארון ולפתע הגיעו לטירה יפייפיה.

"אני חושב שרק תלמידים בעלי הורים או משפחות קסומות צריכים ללמוד בבית הספר שלנו." אדמונד אמר לשלושת אחיו. "ושיהיו נחושים."

"ואני חושבת שרק התלמידים החכמים והנבונים ביותר צריכים ללמוד פה." סוזן אמרה להם. "אנחנו צריכים לצפות מתלמידנו להיות טובים ביותר בלימודם."

"אני חושב שאנחנו צריכים לקבל את התלמידים האמיצים." פיטר אמר את דעתו.

"ואני חושבת שאנו לא צריכים לקבוע מי ילמד ומי לא. אמיצים, חכמים, בעלי משפחות קסומות, או כאלו עם משפחות בלי קסם, כולם צריכים להתקבל לבית הספר. כל הקוסמים." לוסי אמרה לאחיה הגדולים.

"אם כך, נקים ארבעה בתים." סוזן הציעה. "הבית הראשון, בית האמיצים, השני יהיה בית החכמים והנבונים, הבית השלישי יהיה של קוסמים ונחושים, והבית האחרון יהיה הבית של כולם. כל מי שהוא לא אף אחד מהם. הבית של הנחמדים."

"ונצטרך למצוא שמות לבתים האלו." אדמונד אמר. "לא נוכל לקרוא להם בשמותינו."

"אנחנו נמצא שמות. אל תדאגו בקשר לזה." פיטר אמר לאחים שלו.

חצויים בהוגוורטסWhere stories live. Discover now