פרק 30- להיפרד ממנה

228 19 5
                                    


נ"מ הארי:

לא יכולתי לחזור להוגוורטס. לא הייתי מסוגל, וידעתי שוולדמורט הכניס מישהו שיעקוב אחריו. רון נתן לי אוהל, ואני ישנתי בצריף המצווח. אמרתי להרמיוני ורון לא לספר לג'יני ומאיה. לא יכולתי לעשות להן את זה.

"אתה בסדר?" הרמיוני שאלה אותי. היא נכנסה לאוהל והתיישבה על הספה לידי.

"אני בסדר." שיקרתי לה והמשכתי לקרוא את העיתון.

"פרסי עוד לא חזר."

"בקרוב תצטרכי להצטרף אליי, הרמיוני." אמרתי לה וקראתי בקול את כותרת הכתבה הראשונה בעיתון. "'שינויים במשרד הקסמים: בקרוב תתחיל בדיקה של בני מוגלגים'. לא חסר עוד הרבה זמן."

"ידענו שזה יקרה בסופו של דבר." היא אמרה לי.

"אבל זה לא אמור לקרות. הרמיוני, אנחנו צריכים להפיל את וולדמורט."

"איך אתה רוצה שנעשה את זה, הארי?"

"אנחנו צריכים את פרסי."

"לא שמעת אותי, הארי? פרסי ג'קסון עוד לא חזר להוגוורטס."

"אנחנו צריכים לספר לחצויים."

"לספר להם מה?" הרמיוני שאלה אותי.

"לספר להם שאני עדיין בחיים. הם היחידים שיוכלו להחזיר את פרסי להוגוורטס."

_

נ"מ ג'ייסון:

"אני לא מאמינה שאתה בחיים, הארי." אנבת' אמרה לו. כולנו ישבנו באוהל בתוך צריף. הארי, רון והרמיוני עמדו מולנו וסיפרו לנו מה קרה להארי.

"אנחנו צריכים להחזיר את פרסי." רון אמר לנו. "ואנחנו צריכים גם להחזיר את הוגוורטס לעצמה."

"מאיה בסדר?" הארי שאל את ליאו.

"מצבה השתפר אחרי שהלכנו לדודים שלך." הוא ענה לו. "היא תהיה בסדר. היא חזקה."

"אנחנו יכולים להתקשר אליו באיריס-נט." הייזל הציעה וכולנו הסתכלנו על אנבת'.

"פתאום שכחתי," היא אמרה. "אני צריכה ללכת לעשות שיעורי בית." היא יצאה במהירות והרמיוני רצה אחריה.

_

נ"מ אנבת':

"אנבת', חכי רגע!" הרמיוני קראה בפעם השלישית ואני עצרתי, והיא התקרבה אליי. "את בסדר?"

"לא, הרמיוני. אני לא בסדר. פרסי הרג את הארי, ואז הוא עזב." אמרתי לה והתחלתי לבכות.

"אבל הארי בחיים, אנבת'. הארי לא מת, וזה אומר שפרסי יחזור."

"הוא הפר את ההבטחה שלו כבר פעמיים. הוא הבטיח לי שהוא יישאר איתי, וזאת הפעם השנייה שהוא פשוט הלך. איך אני יכולה לדעת שהפעם הוא לא ישבור לי את הלב?"

חצויים בהוגוורטסWhere stories live. Discover now