נ"מ הארי:
"מה יש היום?" רון שאל את הרמיוני ברגע שהגעתי לשולחן של גריפינדור.
"שיקויים, התגוננות מפני כוחות האופל, ספורט ולחימה." היא ענתה לו. איש הלך בין השולחן שלנו לשל הפלפאף. היה לו כובע של קבוצת ספורט כלשהי. הוא התקרב לפרסי והחברים שלו.
"המאמן? מה שלום מלי וצ'אק?" ג'ייסון שאל את האיש כשהוא הגיע אליהם.
"הם בסדר. הם עדיין בבית שהמחנה נתן לנו בניו יורק." האיש ענה להם. "יש לכם היום שיעור איתי. אני מצפה לראות אתכם שם. נא לא להבריז."
"אין בעיה, המאמן." פרסי אמר, והאיש הלך.
"יש עכשיו שיקויים, אתם באים?" שאלתי את החבורה והלכנו ביחד למרתפים. היו שעתיים בלתי נסבלות, אבל הסתבר שפרסי דווקא די טוב בשיעור הזה. ישבנו אחד ליד השני והוא עזר לי ברוב השיקוי. "תודה, פרסי." אמרתי לו בפעם האלף ואחת.
"בכיף, הארי." פרסי אמר לי, והוסיף עוד קצת אבקת שורש אספודל. "למה יש לי הרגשה שאתה לא ממש אוהב את השיעור הזה?"
"זה לא השיעור. זה המורה."
"הוא?" פרסי שאל והצביע על סנייפ שבדק את השיקוי של מאלפוי.
"כן. הוא לא סבל את אבא שלי בגלל שאבא שלי הציל לו את החיים. הוא שונא אותי, בקיצור."
"פוטר. ג'קסון." סנייפ התקרב אלינו כדי לבדוק את השיקוי שלנו. "כל הכבוד, מר ג'קסון. ואתה פוטר, כמה פולי סופופרוס הוספת?"
"2 פולים, פרופסור סנייפ." עניתי לו. "בדיוק כמו שכתוב בספר, וכמו שרשמת על הלוח."
"10 נקודות לגריפינדור, פוטר." הוא אמר לי. וואו. לזה לא ציפיתי. לזה שהוא ייקח נקודות, כמובן. לזה שהוא לא יוסיף ולא ייקח, גם אפשרות. אבל הוא הוסיף לי 10 נקודות. "אתם משוחררים."
"איזה שיעור יש עכשיו?" שאלתי את הרמיוני בזמן שיצאנו מהשיעור.
"התגוננות מפני כוחות האופל." היא ענתה לא. אוי לא. התגוננות מפני כוחות האופל זה עם הפרופסור שהצביעה נגד זה שאני אחזור להוגוורטס. הלכנו לכיתה והתיישבנו. שוב ישבתי ליד פרסי.
"צהריים טובים לכם." הקרפדה הזאת נכנסה ואמרה.
כמה מהתלמידים מילמלו 'צהריים טובים' בתגובה.
"נו, נו," אמרה פרופסור אמברידג'. "ככה אי אפשר, נכון? אני רוצה שכולכם, בבקשה, תענו לי 'צהריים טובים, פרופסור אמברידג'.' עוד פעם, בבקשה. צהריים טובים, תלמידים!"
"צהריים טובים, פרופסור אמברידג'." כולנו דקלמנו ביחד.
"היא משוגעת לגמרי, או מה?" פרסי לחש לי.
"ככה זה יותר טוב." אמרה פרופסור אמברידג' בקול הבלתי נסבל שלה. "וזה לא היה קשה מדי, נכון? להכניס שרביטים ולהוציא עטים בבקשה."
YOU ARE READING
חצויים בהוגוורטס
Fantasyאני יודעת שמלא עושים את זה, אבל החצויים מגיעים להוגוורטס. ה"פ: בשנה החמישית פ"ג': אחרי הקרב עם גאיה. בלי גורלו של אפולו