המשפט של פרסי

260 18 6
                                    


נ"מ ליאו:

זה היה יום המשפט של אחי. כשאני אומר אחי אני מדבר על ג'ייסון. עברו יומיים מאז שהכרנו את מאיה, והיא והארי היו כל הזמן ביחד. רק בשיעורים היא הייתה עם ג'יני. אבל חוץ מזה, היא התמיינה לגריפינדור והתחילה להשלים פערים. הארי סיפר לה הכל. הכל חוץ מעלינו. הוא סיפר לה שהגענו השנה ואנחנו אמריקאים. היא התחילה להתרגל להוגוורטס. מצב הרוח שלנו לא היה טוב. פייפר ממש התאכזבה לשמוע שקליפסו נפרדה ממני, ולא הייתי מאוד עצוב. ברור שהיה לי קשה. קליפסו הייתה החברה שלי למשך שנה ואהבתי אותה, אבל משהו קרה בינינו מאז. התרחקנו.

"מה קורה?" פייפר שאלה אותי בבוקר. אני ופרסי מול האח במועדון גריפינדור. אנבת' התיישבה ליד פרסי, ופייפר התיישבה מולי.

"אני בסדר." שיקרתי לה.

"אתם יכולים ללכת." הארי ומאיה התקרבו אלינו וישבו לידנו. הארי היה זה שדיבר. "פרופסור דמבלדור אישר לעשרה מכם לבוא למשפט."

"תאליה, פרסי, פייפר, ליאו, הארי, מאיה, הייזל, פרנק, ריינה ואני." אנבת' אמרה.

"אתם מסכימים לנו לבוא איתכם?" מאיה שאלה אותם.

"ברור, מאיה." פייפר אמרה וחייכה אליה. "הגיע הזמן שתכירי את ג'ייסון."

"למה בעצם הוא נעצר?"

"מאיה, אני צריך לספר לך משהו." הארי אמר והסתכל על פרסי ועליה. "וזה קשור לוולדמורט."

"אני מצטער מאיה." פרסי אמר לה. "אני הנכד שלו."

"לאיש שהרג את ההורים שלי יש משפחה?" מאיה שאלה בקול עצוב. "ואתה, הארי, לא סיפרת לי על זה?"

"דאגתי לך, מאיה. את אחותי הקטנה ולא רציתי שתיפגעי." הארי אמר.

"לא רצית שאני אפגע? אתה אחי הגדול. אתה לא אמור להסתיר ממני דברים. ואם אתה כן מסתיר, אל תסתיר משהו שקשור אליו. הארי, הוא רצח את ההורים שלנו. את אמא ואבא שלנו."

"את לא חושבת שאני יודע את זה, מאיה? אני נאלצתי לגור עם הדרסלים במשך 12 שנים. 12 שנים, מאיה."

"הארי, אתה גרת עם המשפחה שלך." מאיה אמרה בכעס.

"הם לא המשפחה שלי, מאיה. הרמיוני היא המשפחה שלי. רון הוא המשפחה שלי. ג'יני היא המשפחה שלי. הוגוורטס זה הבית שלי. אין לי בית אחר. הבית שבו גרנו בו כשהייתי תינוק הושמד. ההורים שלנו מתים. את המשפחה שלי. אבא ואמא הם המשפחה שלי. הדרסלים לא המשפחה שלי. אני בחיים לא אחשיב אותם לכאלו. הם התעללו בי ושנאו אותי."

"לי לא היו רון, הרמיוני וג'יני, הארי. אני הייתי צריכה לסבול את המשפחה המאמצת שלי שכל יום הזכירה לי שאני לא הבת שלהם."

"פרסי לא עשה כלום, מאיה. אני מכיר אותו ואני יודע מי הוא ומה הוא. אני יודע שהחברים שלו הכי חשובים לו בעולם. העולם כמעט הושמד בגלל הנאמנות שלו. הוא סיפר לי על עצמו ואני יודע איזה בן אדם הוא." הארי אמר לה. "אני לא מאשים אותו במשהו שהוא לא יכול לשלוט בו, בדיוק כמו שאני לא מאשים את לופין בזה שהוא פצע את סיריוס בשנה השלישית שלי."

חצויים בהוגוורטסWhere stories live. Discover now