נ"מ הרמיוני:
עד עכשיו ידעתי הכל. גם את ההמשך. אבל עדיין היה כיף לשמוע את זה שוב. הם עוד מעט יגלו שאני חצויה, ואני לא בטוחה שזה מה שאני רוצה שיקרה. בקיצור, שאר החצויים המשיכו את סיפורם.
"זה התחיל בטיול שלנו." ג'ייסון אמר. "התעוררתי באוטובוס, ולא זכרתי כלום. מהר מאוד הבנתי שאני בטיול בית ספר לילדים בעיתיים. אני לא זכרתי את עצמי. גיליתי שלושה דברים. הראשון, הייתי בן הזוג של פייפר. השני, ליאו היה החבר הכי טוב שלי. והשלישי, שניהם אמרו שהם מכירים אותי כבר כמה חודשים. הגענו לגרנד קניון, ושלושה ונטוסים, רוחות סערה, תוקפים אותנו. אנחנו מגלים שהמאמן הדג', שאותם אתה מכירים, הוא סאטיר. הוא היה מורה בבית הספר שלנו. האינסטינקט שלי היה לשלוף מטבע מהכיס שלי ולזרוק אותו באוויר, ופתאום הוא הפך לחרב. הוונטוסים תקפו אותי, ואיבדתי אתת הנעל שלי, אבל חיסלתי שניים מהם. בינתיים המאמן הדג' הציל את ליאו, ופייפר נפלה מהגשר. אינסטינקטיבית, קפצתי אחרי פייפר ותפסתי אותה, ופתאום התחלתי לעוף. אז חזרנו וגילינו שהם חטפו את המאמן הדג'. אחרי כמה דקות הגיעו למקום שני נערים במרכבה. נערה בלונדינית עם עיניים אפורות, ונער שרירי. הנערה אמרה לנו ששמה הוא אנבת', ושהיא מחפשת את בן הזוג שלה, פרסי ג'קסון, ואמרו לה שבחור עם נעל אחת הוא התשובה."
"הגענו למחנה החצויים, וגילינו שאני בנו של הפייסטוס, ושמלכת היופי, סליחה, ושפייפר היא בתה של אפרודיטה. יצאנו להציל את הרה, ואת אבא של פייפר, וגילינו שג'ייסון ותאליה אחים. לא חצי אחים, אלא אחים משני הצדדים."
"ואז חזרנו למחנה." פייפר אמרה להם. "הרה החזירה לג'ייסון חלק מהזיכרון, והוא נזכר שהוא ממחנה חצויים רומי, ושכנראה פרסי שם. חסר זיכרון, בדיוק כמו שג'ייסון היה. בנוסף גילינו שכל הזיכרונות שלנו עם ג'ייסון מבית הספר לא היו נכונים. הכל היה ערפול. אני הפכתי להיות המדריכה הראשית של ביתן אפרודיטה, והוחלט ששלושתנו נהיה מתוך השבעה שימריאו לארצות העתיקות בעזרת ארגו 2. ספינת המלחמה שליאו ניסה והצליח לתקן."
"באותו הזמן אני הגעתי את למחנה יופיטר." פרסי אמר. "ניסיתי להתאקלם שם. היה קשוח, אבל שלושתם עזרו לי. פרנק, בן מארס, ריינה, בת בלונה והייזל, בת פלוטו. אני, הייזל ופרנק יצאנו למסע חיפושים בשביל לחפש את תנטוס. אל המוות."
"בגלל זה אתם אומרים אוכלי תנטוס?" הארי שאל וקלאריס הנהנה.
"כשחזרנו למחנה, נלחמנו נגד פוליבוטס." פרנק המשיך. "הוא הענק שנברא בשביל להשמיד את פוסידון."
"ניצחנו אותו, ופרסי הפך להיות פראיטור." הייזל אמרה וחייכה אל עבר פרסי.
"ואז אנחנו חזרנו לתמונה." אנבת' אמרה. "ליאו, ג'ייסון, פייפר ואני הגענו למחנה יופיטר בשביל למצוא את פרסי. אחרי שישה חודשים שלא ראיתי אותו, הדבר הראשון שעשיתי היה לחבק אותו, ואז להעיף אותו לרצפה ולגרום לו להבטיח לי שהוא יעזוב אותי בחיים."
YOU ARE READING
חצויים בהוגוורטס
Fantasyאני יודעת שמלא עושים את זה, אבל החצויים מגיעים להוגוורטס. ה"פ: בשנה החמישית פ"ג': אחרי הקרב עם גאיה. בלי גורלו של אפולו