שיעור לחימה וספורט

574 27 13
                                    

נ"מ הארי:

יצאנו מהמשרד של פרופסור מקגונגל וכל החברים של פרסי היו שם, ביחד עם רון והרמיוני.

"מה קורה?" רון שאל אותנו.

"קיבלנו עונש. כל השבוע. וביום חמישי יש את המבחנים לקווידיץ'."

"איזה תפקידים פנויים?"

"שומר ושני רודפים. אליסיה וקייטי החליטו לפרוש כדי ללמוד יותר זמן."

"בואו נלך לאכול." פרסי הציע והלכנו לאולם הגדול. אחרי חצי שעה הלכנו למגרש הקווידיץ', שהפך בינתיים להיות אולם ספורט. שתי נערות והמאמן עמדו שם. בשיעור הזה היינו עם סלית'רין. אחת הנערות הייתה עם שיער שחור קוצני עד הכתפיים ועיניים כחולות מחשמלות, והשנייה הייתה עם שיער שחור מבריק אסוף בצמה ועיניים שחורות.

"תאליה? ריינה?" ג'ייסון שאל את שתי הנערות.

"ג'ייסון." הנערה עם העיניים הכחולות שאלה.

"תאליה, ריינה, מה אתן עושות כאן?" אנבת' שאלה את הנערות וחיבקה את שתיהן.

"איך אתה חושב שהן מכירות אותם?" רון לחש לי, בזמן שכל החברים של פרסי התחבקו עם שתי הבנות.

"תאליה, התגעגעתי אלייך." ג'ייסון אמר.

"הכל בסדר, אח קטן. אני בסדר." תאליה אמרה לג'ייסון.

"לא אמרת לי שאתה פרסאוס ג'קסון." מאלפוי התקרב אל פרסי ואמר לו.

"לא חשבתי שאני אמור להגיד לך." פרסי אמר לו.

"איפה היית כל החופש?"

"פרסי, אל תענה לו." התערבתי לשיחה. "אבא שלו עובד אצל וולדמורט. ראיתי אותו בבית הקברות."

"מי אלו?" ריינה שאלה בחשד. "ומי זה וולדמורט?"

"מאלפוי, עוף מפה כבר." אנבת' אמרה לו, והוא הלך בחוסר רצון.

"וולדמורט הוא הסבא הרשע השני שלי." פרסי ענה לה. "וזה הארי פוטר. הארי, תכיר את תאליה, אחותו של ג'ייסון, וריינה, חברה נוספת שלנו."

"נעים מאוד." אמרתי להן.

"תלמידים, בואו נתחיל." המאמן אמר. כולנו נעמדנו מולו ומול ריינה ותאליה. "אני גליסון הדג', אבל אתם יכולים לקרוא לי המאמן הדג'. אלו תאליה וריינה. תתחילו בחימום של חמישה סיבובי ריצה."

"אוי ואבוי." אמרתי להרמיוני ולרון, וכולנו התחלנו לרוץ. פרסי והחברים שלו היו ראשונים ולא התעייפו בכלל. אני בסיבוב השלישי כבר רציתי לפרוש, אבל המשכתי. כשסיימנו את זה, עשינו מתיחות, שכיבות שמיכה וכפיפות בטן.

"בואו לכאן." המאמן אמר. כולנו עמדנו שוב מולו. האולם עכשיו היה מלא בכלי נשק. "פרסי, תאליה, אנבת', ריינה, וויל, פייפר, אתם ביחד. ג'ייסון, ליאו, קלאריס, ניקו, פרנק, הייזל, אתם ביחד. הם עכשיו יתנו לכם דוגמא איך קרב טוב צריך להראות."

חצויים בהוגוורטסWhere stories live. Discover now