Elenas synspunkt:
-TW stoffer, lidt tortur, dog ikke så grundigt beskrevet, så ikke så grotesk.
Undskyld jeg ikke fik opdateret i går. Jeg blev vist for opslugt af Jins historie ❤️
~TMD~
Jeg følger stille efter White ind i en bar, imens hun har en pige hængt op over skulderen som et sjal.
Efter vi er kommet ind i baren, smider hun pigen på en sofa af hvidt læder. Scar hiver et par håndjern frem fra sin jakke og spænder pigen fast til en stang, der går fra bordet og op i loftet.
Bagefter siger Scar; "lad os hente nogle jordbær, så skal jeg vise jer, hvad der smager godt."
Jeg skynder mig at sige; "jeg skal nok hente nogle jordbær," da jeg vil gøre alt for at komme væk fra den bundne pige.
Med det samme, jeg kommer ind i køleren, kan jeg høre, en bankende lyd som om, at der er en, der slår på noget. Kort efter hører jeg et hjerteslag, som er hårdt og stødvist, som om personen er bange.
Jeg skynder mig ud til White og Scar, og siger; "der er nogen i fryseren!"
White lister hen til fryseren.
Kort tid efter hun er nået derhen,
spørger hun, om der er nogen.Få sekunder efter at hun er gået ind til fryseren, kommer hun ud, men hun kommer ikke alene ud. Hun har en dreng i sine arme. Hun går hen og lægger ham i en af sofaerne. Scar gå hen og hjælper White med at binde ham op, imens skynder jeg mig at hente et tæppe til ham. Efter jeg er kommet tilbage med tæppet, lægger jeg det om ham og spørger; "hvem gjorde det her imod dig?" Han svarer ikke, men han kigger langsomt over på pigen: Hende som hedder Lukka.
Scar skynder sig hen til Lukka, og da han kommer hen til hende, tager han fat i hende og smider hende ned i gulvet. Bagefter gør han et eller andet ved hende, som får hende til at skrige højt, og så spørger han; "hvad har denne dreng gjort, siden han fortjener at sidde i fryseren?"
Lukka svarer; "han er ubrugelig! Han fandt ud af, at jeg sælger stoffer, og så ville han ikke engang holde kæft og sælge sammen med mig!"
Drengen siger kort efter; "hun ville ikke lade mig gå, hvis jeg ikke også solgte stoffer. Hun troede, at jeg ville gå til politiet, så hun ville gøre mig en del af den kriminelle handling, men jeg sagde nej."
White siger; "vi må tage ham med til slottet!" Og jeg skynder mig at nikke for at vise min enighed.
Scar kigger mig ind i øjnene, imens han siger; "okay, men først skal vi have det lidt sjovt. Synes I, at hende her Lukka pigen skal slippe godt fra at låse øhhh" Scar stopper midt i en sætning, som han er i gang med, fordi han kommer i tanke om, at han endnu ikke kender drengens navn. Imens Scar kigger på drengen, siger han; "Park Hyunjin," og bagefter siger Scar; "øhm, Jin inde i fryseren," imens han peger på Lukka.
Jeg skynder mig at sige; "lad os nu bare tage tilbage og melde hende her til politiet." Bagefter siger Scar; "lad drengen bestemme, det er trods alt ham, som sad i fryseren."
Jeg kigger over på drengen, imens jeg venter på et svar. Der går noget tid, før han svarer, men da han så endelig gør det, kigger han White ind i øjnene, imens han siger; "hun har aldrig været ret sød. Vi kunne godt give hende lidt karma." Scar skynder sig at tilføje; "sådan skal det lyde knægt!" Imens han klapper hænderne sammen.
White løber ud i køkkenet, og da hun kommer tilbage, har hun taget to bøtter jordbær, fire glas, en stor kniv, Og et rivejern. Hun lægger det alt sammen på et bord. Bagefter at White har lagt tingene på bordet, går Scar hen til Lukka. Han sætter sine hænder på hver sin side af hendes hoved og drejer hendes ansigt hen mod sit. Hun skriger, da hun ser hans ansigt og forsøger at komme væk fra ham. Imens han holder fast om hendes ansigt, begynder små dråber blod at falde ned af det. Han bukker sig ned over hendes krop og spørger; "ved du hvorfor jeg valgte dig?" Hun ryster på hovedet, imens hun græder. Hendes tårer få mig til at tænke på, hvorfor det er, at han ikke bare slår hende ihjel i stedet for at pine hende på denne måde.
Pludselig siger han; "ingen vil savne dig."
Bagefter han har sagt det, bruger han sin fingerring til at skære en flænge i hendes hoved. Han slikker hendes ansigt for at få blod og udbryder; "der er vist en, som er på stoffer. Damer og dreng, det her er det bedste blod i kan få. Det har kokain i det." Han spreder sine arme ud til siderne for at vise, hvor godt det er.
White lister sig tættere på pigen, så jeg skynder mig at gribe fat i hendes arm og sige til hende; "White, det her er slet ikke dig!" Hun vender sig om imod mig og begynder at snakke om, at vi ikke kan blive afhængige, og at vi er vampyrer, derfor skal vi have blod. jeg kigger forvirret på hende. Hun siger, at vi ikke kan blive afhængige, men selvfølgelig kan vi det. Vi kan blive så afhængige af blod, at vi vil slår ihjel for at få det!
Imens vender White sig om, og tager to glas fra bordet, og så går hun hen til Lukka. Da hun kommer derhen, giver Scar hende kniven, og viser hende, hvor det er, hun skal skære i Lukka. White sætter kniven mod Lukkes hals, inden det er hun skærer i halsen, siger hun; "lig stille, ellers skærer jeg forkert og dræber dig." Bagefter skærer hun hende i halsen, og sætter et glas under flængen for at samle blod. Efter hun har ført det andet glas derhen, rækker hun et til mig, men jeg ryster stille på hovedet, fordi jeg væmmes af blodet, på grund af måden det bliver skaffet på. White siger til mig; "du kan ikke være vampyr uden at drikke blod!" Fordi jeg kan se sandheden i hendes ord, tager jeg glasset og prøver en tår. Jeg synes, at blodet dufter godt og smager godt, men jeg ville ønske, at der var en bedre måde at skaffe det på, hvor mennesker ikke skulle lide og dø. Så jeg sætter mig over i en af sofaerne for at vente på, at de er færdige. Jeg vil ikke deltage, også selvom White af en eller anden grund gør det.
Ud af øjenkrogen ser jeg, at Scar giver et glas fyldt med blod til Jin. Det er egentlig underligt, at han allerede har fået et kælenavn, men det er da lettere at huske end hans rigtige navn. Bagefter går Scar hent til Lukka, imens han går hen til hende, siger han; "lad os have det lidt sjovt."
Herefter gjorde kokainblodet mig så ukoncentreret, at jeg ikke lægger mærke til, hvad der sker omkring mig, og jeg opdager først, hvad der sker, da Lukka skriger højt. Jeg ser, at White og Scar står over Lukka med et rivejern mod hendes ben, som om de er i gang med at rive det af eller i hvert fald stykker af det. Der går ikke særlig lang tid, før Jin går hen til dem, og så begynder han også at drikke hendes blod, imens tænker jeg på, hvad der kan være galt med den drengs hjerne, siden han drikker blod på trods af, at han er et menneske. De begynder alle at opføre sig mere og mere fjollede efterhånden, som de drikker mere og mere blod. Jin og White begynder endda og danse til musikken. De holder først op med at danse, da Scar gå hen til dem og siger; "lad os spille et spil!" Jeg drejer hovedet væk, fordi jeg ikke ønsker at se, hvad de har tænkt sig at gøre. Få sekunder efter, kan jeg mærke noget på min kind. Det thriller ned af den, og jeg tager min hånd op for at fjerne det. Da jeg kigger på min hånd, kan jeg se en bloddråbe. Jeg er overbevist om, at jeg har grædt en tåre. Jeg lægger min hånd tilbage i skødet, imens jeg tænker på, hvorfor min tåre er lavet af blod. Inden jeg når at tænke på noget andet, falder jeg stille og roligt i søvn.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...