Whites synspunkt:
- Undskyld, hvis det her kapitel bliver dårligt. Jeg har fået skriveblokering igen. Tror også, at jeg er lidt burned out. Men glædede mig til det her kapitel, så jeg vil prøve at skrive det🎊
Opdatering, det her er skrevet for lang tid siden og jeg er tiptop igenXD 👍
Håber I nyder kapitlet💕
~TMD~
- TW: lidt tortur, ikke så slemt
Scar smider Lara og Tina ind i en lille celle. De kryber rystende sammen i hjørnet af cellen på de kolde runde sten. Scar tager en gammel brun nøgle op fra hans lomme. Han går ret mod gangens evne. Jeg stirrer ind i utallige tomme celler. "Bruger du ikke stedet?" Spørger jeg.
"Sjældent" siger Scar.
Jeg nikker.
Vi går forbi en celle med et skelet hængt op i sine arme. "Hvem var det?" Spørger Jin, mens han sluger en klump.
"Et menneske, som irriterede mig for nogle hundrede år siden" lyder Scar.
"Vil du lade pigerne blive siddende?" Spørger Jin.
"Nah, jeg finder nok på noget."
Scar når enden af gangen og låser en stendør op. Han skubber den stille til siden. Jeg bliver blændet af et langt rundt hvidligt lokale.
"Det ligner mit forvandlingspalads" udbryder Jin.
Rundt omkring står sorte torturmaskiner, og på vægene hænger kæder, sværd, knive og endda motorsave og flammekastere. Vi går ind af døren bærende på Fini. "I kan binde hende op her" siger Scar og viser os nogle kæder. Der hænger en kæde ned fra loftet, som i enden deles i to. En til hver hånd. Fra gulvet går også en kæde, som deles i to. En til hvert ben. Jeg trækker Fini op at stå og klikker kæderne om hendes håndled.
Da jeg slipper hendes krop, står hun ret op.
Hun er vågnet igen.
"Min far kalder vores sikkerhedsvagter,
hvis jeg ikke er hjemme
inden i morgen tidlig" knurrer hun.Jeg griner; "så må vi bare være færdige inden da."
"Færdige???" Spørger hun.
"Døden" siger jeg, mens jeg trækker en finger over min hals og læner hovedet tilbage.
"Død???" Lyder hendes skingre stemme.
"Død" giver jeg hende ret.
"Kan I ikke lade mig gå?? Jeg giver jer tulipanmarker?? I kan få herregårde? Guld¿ Penge¿¿ Biler?¿ Bare sig hvad!!" Fabler hun.
"Vi har ikke brug for noget af det" siger jeg.
"Vi bor trods alt på et slot" siger Jin, mens han stiller sig op af væggen med hænderne krydset.
"Jeg lader jer klare den her" siger Scar
og lukker stendøren bag os.Et par minutter senere, åbner Mille stendøren og går med raske skridt mod mig. Hun rækker mig en nøgle. "Scar glemte at give dig den her. Det er nøglen til torturskabet" siger hun og kysser min kind.
"Er du nu også lesbisk. Du er så klam" vrænger Fini. Jeg vender mig mod hende og spytter hende i ansigt; "du kan da heller aldrig holde din kæft."
"Nu skal jeg se, hvad jeg kan gøre mod dig" siger jeg, mens jeg holder den sorte nøgle op i luften mod lyset fra det rundt vindue. I dens ene ende er formet et dødningehoved, som får mig til at smile.
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...