En snak om meninger- Kapitel 75

17 4 0
                                    

Elenas synspunkt:

De sidste mange timer, har jeg brugt i Scars arme. Vi har ligget og snakket og kysset, og han har endda fået lov til at nusse mine bryster. Et stykke tid efter at han fik lov til at nusse mine bryster og et par samtaleemner senere, spørger jeg ham om; "må jeg snart møde din bror?"

Han virker som om, at han bliver helt forlegen og sur, og han spørger mig endda; "hvorfor vil du gerne møde ham?" Jeg svarer ham stille, fordi jeg er så forvirret, over at han er blevet så sur på grund af det; "han er jo din bror, så jeg vil jo gerne møde ham."

Jeg venter i noget tid på at hans svar, men til sidst beslutter jeg mig for at spørge ham om; "er der en grund til at du ikke ønsker, at jeg skal møde din bror?" Han nikker stille og tøvende, inden han siger; "Han er bøsse!" Imens jeg ser overrasket på ham på grund af hans svar, siger jeg til ham; "men det er Jin og Reyes også, og min søster er biseksuel. Der er ikke noget forkert i at være til andet end det modsatte køn."

Scar siger efter et par sekunders tavshed;
"det synes jeg altså er forkert!"

Jeg spørger ham i en overrasket tone;
"hvorfor synes du, det er forkert??"

Efter et par sekunder, svarer han i en opgivende tone; "tanken om to mænd der er sammen giver mig kvalme, og det føles bare forkert. Derfor synes jeg det er forkert."

Der går et par sekunder, før jeg svarer ham, men så siger jeg også i en eftertænksom tone; "Scar, bare fordi, at du får kvalme af tanken om det, betyder det ikke, at det er forkert, bare at det virkelig ikke er noget for dig."

Efter et par sekunder spørger Scar mig; "men vil det sige, at du også får kvalme ved tanken om to piger der er sammen, eller er du også til piger?"

Jeg svarer ham med latter i stemmen; "nej, jeg er ikke til piger, men jeg får heller ikke kvalme ved tanken om, at min søster er det, og jeg ved faktisk heller ikke, hvorfor du gør det, men du må vel bare med tiden lære, at der ikke er noget forkert i at være til det samme køn, eller for den sags skyld bare gå i noget andet tøj, end hvad du synes er passende for en pige eller en dreng."

Et lille stykke tid efter, at jeg har sagt det, giver jeg ham et kys på læberne, for at aflede hans tanker, fordi han ser så dyster ud.

Et lille stykke tid efter, at jeg har sagt det, giver jeg ham et kys på læberne, for at aflede hans tanker, fordi han ser så dyster ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
VampyrtvillingerWhere stories live. Discover now