Whites synspunkt:
Vi sætter os ind i limousinen og kører efter stjernesporet, da vi opdager, at det kører ind i skoven mod Scars slot.
"Er Scar spilholder?" Spørger Jin forvirret.
"Åbenbart" siger Mille. Hun trækker bremsen i bund, og vi følger de hvide stjerner mod den store labyrint. Scar dukker op ud af ingenting i en sort tåge og siger "hej, jeg meldte mig lige som spilholder i dag, så I kunne spille med."
"Kan man godt bare gøre
det for en dag!" Udbryder Mille.Scar nikker; "jeg kan i hvert fald."
"Gir mening" siger jeg
og tilføjer "hvad er opgaven så?""I skal finde bærret over alle bær
i midten af de to ens" siger Scar."Jeg tror ikke, at I behøver at skynde jer, sidste hold har været her siden start. De kom med en droning to sekunder efter spilstart."
"Så må udfordringen være svær" sukker Mille.
"For nogle, men ikke for andre" siger Scar.
"I har al den tid, som I vil bruge" siger han,
og vi rækker ham vores kort. Han putter det i inderlommen, og vi går gennem labyrinten."Vi må passe på det andet hold" siger Mille.
"Ja, de er sikkert ret så desperate.
De kan nok finde på hvad som helst" siger Reyes."Vi skal vel finde et specielt bær" siger jeg og kigger rundt på hækkene. De er fyldt med små runde bær. "Måske er det bare det største bær" trækker Mille på skuldrene.
"Er det ikke lidt for let" siger jeg.
"Scar har ikke været spilholder før, måske har
han gjort sin udfordring for let" siger Reyes."Det ligner ikke Scar. Jeg tror, at vi skal forvente en svær udfordring, men samtidig vil han nok give os en fordel, da vi spiller med hans penge" siger jeg.
"Hvad nu, hvis Reyes
skal bruge sin evne" siger Jin.Vi nikker.
"Men Reyes kan ikke røre alle bærene" siger Mille.
"Nej, det er rigtigt " siger jeg.
"Så må vi lede efter et specielt bær" siger Reyes.
"Vent to sekunder" siger jeg
og træder to skridt væk fra hækken.Jin gør ligeledes.
"Stjernerne forestiller
stjernehimlen!" Udbryder han."De ens bær er tvillingerne på stjernehimlen" siger jeg. "Jin kan du finde stjernebilledet. Jeg aner ikke, hvordan det ser ud."
Han nikker og går langs labyrintens hække.
Han stopper op og fremviser et stjernebillede, som forestiller to tvillinger, der holder i hånd.
STAI LEGGENDO
Vampyrtvillinger
VampiriWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...