Whites synspunkt:
TW- Smut, kort beskrivelse
Scar sender Elena et elevatorblik,
og jeg mærker vreden arbejde sig op i mig.Vi står i et kæmpe fællesområde med sofaer nok til 100 piger, som alle nok har haft mere end en omgang med Scar, og så stor han og sender Elena elevatorblikke. Det må godt nok være nok.
"Vi kan tage et spil" siger han og smiler smørret.
Det spil vil jeg helst ikke finde ud af, hvad er.
Jeg går med hurtige skridt mod den nærmeste dør og banker hårdt på. Der går to minutter, inden en træt pige åbner døren.
Hun er iført nattøj, hvis man overhovedet kan kalde det det. Hendes bryster er halvt dækkede af en gennemsigtig rød BH. Hendes hud kan anes igennem, og hendes brystvorter er dækkede af to røde volourblomster. Gudskelov, tænker jeg.
Over BH'en har hun et rødt harness,
som sidder stramt om hendes liv.Hvordan fanden kan hun egentlig sove i det??
Hendes hår har gyldne slangekrøller.
Hun tørrer søvn ud af sine øjne og kigger træt på mig. Hun gaber, inden hun kigger om bag mig og ser Scar. Hendes øjne klarer op.
"Har du brug for en omgang?" Spørger hun, mens hun kører sine hænder ned over sin krop og læner sig op af dørkarmen.
Elena står akavet ved Scars side
og kniber tænderne sammen.Mine øjne sender lyn mod pigen, men hun stopper ikke, så jeg siger "nej, men det skal jeg" og kaster mig over hende, inden jeg sætter tænderne i hendes hals.
Jeg skubber hende ind i rummet og smækker døren bag os, så Scar og Elena kan få en smule alenetid uden akavede tøser.
Jeg skubber hende ned i sengen og drikker en god omgang blod, inden jeg lader mine tænder glide ud af hende. Jeg sørgede for at være meget hård.
"Du var vist sulten" smirker hun og sætter sig på knæ i sengen og spreder sine ben.
"Vil du have mere?" Spørger hun.
Jeg trækker mig en smule tilbage.
"Kom nu, jeg er trængende" siger hun.
"Scar har ikke haft en omgang med nogle af os i flere uger, og jeg har kun haft sexlegetøj at stille min trang med!!..."
Jeg sukker og sætter mig over hendes ben.
Mig og Mille har aftalt, at vi ikke har et fast forhold og må dyrke sex med andre så meget, som vi ønsker, så jeg går med på den lyshårede piges ide.
"Hvad hedder du?" Spørger jeg.
"Victoria, men jeg er bare
nummer 25 for Scar" siger hun."Jeg kalder dig Victoria. Jeg vil altid kende navnet på dem jeg dyrker sex med"
"Jeg kan høre, at du har erfaring"
siger hun, og jeg nikker."Godt" siger hun, mens hun trækker en strap on duo dildo ud af hendes natbordsskuffe.
Den har fire dildoer.
En til min røv, en til min skede,
en til Victorias røv og en til hendes skede."Så du vil have stillet alle dine lyster"
siger jeg og smirker.Hun nikker bredt, og jeg trækker mine bukser ned og spænder harnesset om mit underliv. Hun rækker mig glidecreme, som jeg smørrer på de fire dildoer, inden jeg stikker de to ind i mig selv.
VOUS LISEZ
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...