Tre personer i et skab- kapitel 117

10 1 0
                                    

Hej allesammen, godt nytår 🎆🎆🎆 Tænk, at året allerede er gået. Jeg håber, at I får et rigtig godt nyt år. Her er et nyt kapitel. Det kan godt være, at bogen holder en smule pause her i januar, da det er eksamensperioden her på uni 😄

Vi ses ❤️

~TMD~ 

Elenas synspunkt: 

Jeg går op på Scars værelse, fordi jeg ønsker at være alene med ham, så jeg sætter mig på sengen med en bog og venter på, at han kommer tilbage. Noget tid senere, kommer han ind ad døren og ser meget sur ud, imens han mumler; "pisse irriterende idiot." 

Så jeg spørger ham om: "hvem er det du snakker om?" 

Han ser overrasket ud, efter jeg begyndte at tale. Han havde måske ikke engang opdaget, at jeg var herinde, og han siger stille mit navn med overraskelse i stemmen. Inden han lyser op i et smil og går hen til mig, for at ligge den ene arm omkring mig, og med den anden hånd løfte mit hoved for at begynde at kysse. Der går ikke særlig lang tid før vi ligger i sengen, helt viklet ind i hinanden. Men ganske kort tid efter at vores kroppe er blevet forbundet, bliver vi forstyrret, fordi tre personer falder ud af skabet. Så han glider hurtig ud af mig, og jeg trækker dynen op over mig, mens Scar knurrer af de tre personer, som jeg i næste øjeblik ser er White, Reyes og Jin. 

"Hvad fanden er det I har lavet?" Spørger jeg.

En forklaring senere:

White afslutter sin forklaring med at sige; "Helt seriøst hvorfor har du i alverden ikke fortalt mig og Elena om den fucking regel, vi skal jo vide sådan noget nu, hvor vi er overvampyr." Jeg nikker og siger; "Ja, Scar du skal altså fortælle sådan noget, så vi ikke ender med at bryde nogle regler." 

Scar svarer; "Jeg troede da, at der var tid nok til, at jeg kunne nå at fortælle jer det hele, men der tog jeg åbenbart fejl." Den sidste sætning sagde han, imens han sendte White et dræberblik. White svar igen; "Nå men nu behøver jeg ikke din tilladelse længere. Lucifer har givet mig lov til at forvandle dem jeg har lyst til, når jeg har lyst." Scar svarer; "Hvad har han givet dig tilladelse til?!!" Inden White når at svare, skynder jeg mig at ligge en hånd på Scars bryst, imens jeg siger; "Men White har sikkert ikke lysten til at forvandle flere, så jeg tror ikke, at det kan blive noget problem." Imens jeg sagde det, kunne jeg se, at Scar bliver mere og mere ophidset. Og jeg var åbenbart ikke den eneste der kunne se det, fordi White siger, efter at hun havde udvekslet et blik med de to andre fyre i rummet; "Nå men tiden er vist også inde til at vi skal videre." Scar brummer: "Ja smut" hvor efter han ligger sin hånd om nakken på mig og begynder at kysse mig. med en blanding mellem et suk og et støn slår jeg armene omkring halsen på ham, Og de andre når kun lige ud af rummet, inden vi endnu en gang ligger sammenviklet i sengen.

 med en blanding mellem et suk og et støn slår jeg armene omkring halsen på ham, Og de andre når kun lige ud af rummet, inden vi endnu en gang ligger sammenviklet i sengen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VampyrtvillingerWhere stories live. Discover now