Sexshop- Kapitel 80

26 4 0
                                    

Whites synspunkt:

TW- Mentions of sex toys etc. Ikke så slemt♠️

"Det her shoppingcenter er jo uendeligt.
Vi når aldrig at blive færdig" siger jeg.

Vi sider i resturanten på shoppingcenterets hotel.

Vi har været i storcenteret i tre dage nu,
og vi er ikke engang halvvejs.

Jeg sipper fra et glas med blod,
mens Jin er i fuld gang henne ved bufeeten.

"Vi behøver heller ikke at gå i alle butikkerne" sukker Scar. Jeg krydser mine arme.

"Jo jeg satte mig for at gå ind i dem alle!" Siger jeg bestemt. Han trækker kortet ud fra sin lomme og lægger det foran mig på det runde bord. "Du kan da kigge på kortet og vælge nogle butikker fra, så vi ikke skal være herinde for evigt" siger han.

Jeg sukker, men åbner kortet, da jeg ved, at det er en umulig opgave at komme ind i alle butikkerne.

Jeg smirker, da jeg ser et rødt hjerte
midt på kortet med teksten sexshop.

Lad mig slæbe Elena og Scar derind.

Jin slår sig ned ved bordet med tre tallerkner mad. Min mave knurrer af bare synet af hans pandekager med sirup. Jeg ryster på hovedet og sipper til mit blod igen. Gid jeg kunne spise det.

"Lad os tage i sexshoppen" siger jeg.

Jin hoster på sin pandekage,
og Elena banker ham på ryggen.

"Ahvad siger du?" Spørger Scar.

"Lad os tage i sexshoppen" gentager jeg.

Jin nikker. "Hvorfor ikke" siger han.

"Så er det bestemt" siger jeg
og trækker ham med mig.

"Men min morgenmad" siger han og rækker ud efter de tre tallerkner, som vi efterlader på bordet.

Scar rejser sig sukkende og følger efter os, mens Elena stille trasker afsted bag os. Hun er ikke meget for at skulle ind i sexshoppen.

Da vi står udenfor sexshoppen, piller Jin ved sit ærme. "Jeg fylder år i dag, så om et år, bliver jeg atten, og hvis Reyes kunne blive forvandlet til en vampyr inden da, vil det være godt, for så kan vi leve evigt sammen" siger han og kigger lidt ned i jorden. "Bliver du 17!??" Spørger jeg. Han nikker.

"Hvorfor sagde du det
ikke noget før??" Udbryder jeg.

"Lad os tage på vampyrcafé senere"
siger jeg bestemt.

Han smiler en smule.

"Jeg skal nok tænke lidt over det med Reyes" siger Scar en smule gnavent. At tilbringe en evighed med Jin er nok for ham for ikke at tale om to mænd og ja, Raymond, hvis han beslutter sig for at blive på slottet. Jin lyser op i et smil og griber Scars hænder. "Tak, Scar" smiler han.

Jeg vil ikke ødelægge Jins forventninger, men jeg tror ikke meget på, at Scar kommer til at forvandle Reyes. Hvis jeg nogensinde bliver overvampyr, skal jeg nok gøre det med det samme, men hvem ved, hvornår det kommer til at ske, hvis det kommer til at ske.

"Lad os gå derind" siger jeg og griber Jins hånd, inden jeg trækker ham med hen til sexshoppen.

Udstillingsvinduerne er så tonede, at jeg ikke engang kan kigge gennem dem med mit vampyrsyn. Jeg rykker ned i det sorte håndtag og åbner døren. Jeg bliver blændet af gyldne lys, og da jeg vænner mig til det dunkle gyldne skær står en kvinde foran mig. "Hvad skulle det være?" Spørger hun. Hun er iført et harness, som lige netop dækker hendes bryst. Harnesset snoer sig ned af hendes krop til hendes underliv, hvor en lang sort nederdel dækker hendes ben.

VampyrtvillingerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang