Whites synspunkt del 2:
TW- Ed, snak om mad og vægt.
Jeg har mistet forbindelsen til jorden. En formskifterrrr!!!! Det er jo helt vildt!!!
Jin kan blive en enhjørning, en kaninen, en kat og ja en fønix og en anden person!! Han er jo en hel kæmeleon, som kan forklæde sig, hvor end han er. Ikke nok med det, kan han lave sin krop om, så han har de samme evner, som de former han forvandler sig til!!
"En formskifter" siger Jin spændt og rører ved sin egen krop med et nyt udtryk. Et forvirret, men spændt udtryk.
"Kan du så også gro et par centimeter?" Spørger Reyes med et grin. Jin skubber til hans skulder. Reyes ryger en tak hen ad bordet og ind i bøtten med syre. Den vælter, og låget falder af. Syren svupper gennem gulvet på nul komma fem og et hul ned til 1. etage kommer til syne.
Reyes hånd bevæger sig op foran hans mund, og Jin dækker sit rødmende ansigt i sine hænder.
"Ups" siger han.
"Godt, at jeg er en heks" sukker Rosa og peger sin finger med de lange røde negle mod hullet. Hun breder hånden ud og en sort tåge spreder sig fra hendes fingre og lægger sig over hullet. Da tågen fjerner sig igen, er hullet væk. Rosa børster sine hænder af i sin bluse, som om at hun lige har bygget et hus og nu børster træstøv af sine håndflader. Jin begynder at klappe, og jeg pifter; "godt arbejde."
En maskine begynder at bibbe. Anne smutter over til den maskine, som hun puttede blodprøven i og hiver låget op. Maskinen spytter en seddel ud i siden, og hun læser. Lidt efter siger hun; "det var mystisk. Den kan ikke finde ud af, hvilken blodtype du har. Det kan dog være en fejl, måske, måske ikke. Jeg tror faktisk, at engle ikke har en blodtype, men igen, det kan være, at du blot har en dråbe engleblod i årerne. Fuldblodsengle har blåt blod, så du er i hvert fald ikke fuldblods. Halvblods kan være en mulighed, men det er usikkert, så vi må se med tiden. Nå men til healing. Dit blod har en healende egenskab. Det har ikke egenskaben til at tørre og danne et sår. I stedet heales din skade med det samme. Derfor behøver dit blod ikke at kunne danne sår. Du healer altså som os vampyrer gør det. Formskiftere kan heale nogle skader, dog ikke meget slemme skader. Det ser dog ud til, at du kan heale alt, hvilket tyder på, at du er mere end bare en formskifter."
Jin ser eftertænksom ud, inden han siger; "at være formskifter er sejt nok i sig selv. Nu ved jeg, hvor jeg kan starte. Så kan vi undersøge det mystiske i fremtiden."
Anne nikker. Jeg kan se på hendes gnitrende øjne, at hun synes, at det er vildt spændende at undersøge Jin. Hun hiver hurtigt et langt rør frem fra bordet.
"Må jeg lave en sidste undersøgelse. Den kan dog godt gøre lidt ondt" siger hun og smiler.
Ligepludselig virker hun lidt uhyggelig som en af de der videnskabsfolk fra 80'er gysere.
"Tjahh, hvad handler den om?" Spørger Jin.
"Jeg vil undersøge, hvad der sker med dine fedtceller, når du spiser."
Jin nikker; "så kan jeg få opklaret, hvorfor jeg aldrig føler sult, men alligevel kan spise alt."
Jin sætter sig på bordet igen. Anne går hen og løfter op i hans trøje. Reyes kan ikke behærske sig og kysser Jin på siden af hans mave. Jin klapper Reyes på hans lår. Reyes hopper op på bordet og glider ned bag Jin. Han lægger sit hoved på Jins skulder.
"Okay, jeg skal have dette rør ind i din mave for at undersøge dine fedtcellers aktivitet. Det kan gøre ret ondt, men du vil heale bagefter, okay?" Spørger Anne.
"Okay" siger Jin.
Hun sætter røret tæt ved Jins navle og tæller; "en, to..." Inden hun siger tre, trykker hun røret mod hans mave, og det ryger med en svuppende lyd gennem hans hud. Anne lægger et hvidt håndklæde under røret og presser det længere ind. Jin bider sig i læben, og en tåre falder ned af hans kind. Reyes kysser hans nakke, og jeg griber hans hånd. Han klemmer til og røde mærker dukker op. Da Anne presser en sidste gang, sætter han kløerne i, og små bloddråber drypper fra min håndflade.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vampyrtvillinger
VampirWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...