Whites synspunkt del 1:
Jeg sidder selvtilfreds ved computeren med billedet af bloddoneren. Nu kan Elena endelig drikke blod uden at skulle have dårlig samvittighed og gå rundt og surmule hundrede dage efter. Det er ved at være en uge siden, at vi har drukket blod. Mig og Scar tømte et lig, og Elena drak en slurk. Scar sagde til mig, at vi snart må få Elena til at drikke. Han fortalte, hvordan man kun kan leve en uge på en tår og derimod en måned på et tomt lig. Siden mig og Scar delte liget, kan vi holde to uger. Når der er gået en uge, vil Elena begynde at sulte og til sidst tørre ud.
Jeg er glad for, at Elena vil drikke, nu hvor hun har fundet et menneske, som er okay med at blive suget fra. Jeg håber bare, at dette menneske snart svarer tilbage på min sms.
Jeg vender mig rundt. Elena har forladt sin plads bag mig. Den eneste tilbageværende er Jin, som sidder på sengen og kigger tomt ud i luften.
"Hey Jin, hvad tænker du på?" Spørger jeg.
Han kigger op som vækket af en drøm. "Øhhh, ikke noget," mumler han.
"Ej kom nu, jeg kan se, du tænker på noget."
"Det er bare. Jeg tænkte bare over. Jeg synes, at det er mærkeligt, at sådan en flot fyr som Reyes donerer blod til vampyrer uden at få noget for det, kan det ikke være farligt for ham? Findes der ikke onde vampyrer, som måske vil slå ham ihjel og måske endda voldtage ham?"
Jeg tænker lidt. Ja, det er vel ret risikabelt. Sådan nogle som Scar, kan nok godt finde på at leje en doner for at have en omgang sjov.
"Tjohh, måske vil han hjælpe vampyrer med at skaffe blod, så de ikke behøver at dræbe for det. Hvorfor bekymrer du dig ligepludselig om en fremmed? Det gjorde du da ikke på klubben," svarer jeg.
Jin bliver rød i kinderne og vender sig væk fra mig med hovedet i hænderne. Han er bare så cute!
"Ohhh baby Jin, kan du lide ham??" Spørger jeg.
"Arrrh, stop" lyder svaret.
Jeg springer over i sengen og kilder Jin. Han spjætter med arme og ben, og vi ryger ned i liggende stilling. Jeg er over Jin og torturer ham med små prik med mine fingre.
Han er helt rød i hovedet af at grine, da han udbryder; "stop stop. Han er bare flot! Det er det hele. Og ung."
"De andre er så skumle" tilføjer han.
Jeg sætter mig op i sengen og holder hænderne over mit hoved; "okay okay, jeg stopper. Du har ret. De andre er lidt mere skumle. Måske er Reyes en ninja, som kan give de vampyrer, som misbruger bloddonere en omgang tæsk. Sådan her" "Hijahhhhh." Jeg begynder at fægte omkring mig med mine hænder i ninjastil, og Jin falder om på ryggen i et grineanfald. Igen holder han hænderne op til ansigtet. Han ser bare så sød og uskyldig ud. Hvilket liv har jeg rodet den dreng ind i? Han burde være hjemme og gå i skole. Mit smil famler stille, og Jin opdager det som lynet.
"Hvad er der galt?" Spørger han.
"Jeg tror, at vi begge trænger til at komme lidt væk," siger jeg.
Jin nikker.
Scars sorte skjorte er gledet ned af hans skulder og viser halvdelen af hans bryst, bukserne er smøget op omkring hans ankler og fastspændt med bælte, mens sokkerne er gledet af hans fødder. Scars tøj er alt for stort til en lille tynd dreng som ham.
"Har du også brug for noget nyt tøj?" Spørger jeg.
Han piller ved skjortens ærme og nikker; "Scars tøj er dobbelt så stort som mig."
YOU ARE READING
Vampyrtvillinger
VampireWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...