Elenas synspunkt:
Jeg går ind i den lille stue, som er i hans hemmelige værelse. Efter at have kigget rundt i rummet, som jeg var i for få minutter siden, går jeg ned ad trappen. Imens tænker jeg på, hvordan i alverden det kan være, at rummet er så meget mere detaljeret nu, og med detaljer jeg ikke engang har lagt mærke til før. Og hvorfor det føles som om, at jeg kan huske alt, hvad jeg har set derinde med mange præcise detaljer.
Imens jeg nærmer mig det værelse, som mig og White har fået stillet til rådighed, lægger jeg mærke til alt, hvad jeg går forbi og ser. Det føles som om, at det bliver printet ind i min hukommelse, så jeg aldrig nogensinde vil glemme det.
Da jeg endelig kommer hen til døren, finder jeg ud af, at den er låst. Jeg prøver at banke på, så White kan lukke mig ind. Efter jeg banker på, kan jeg høre en, der springer ud af sengen, skynder sig hen til døren og spørger; "Elena er det dig?"
Jeg skynder mig at svare; "ja, åbner du ikke døren?"
Der går et lille stykke tid, før jeg hører mere, men så kan jeg til gengæld også høre, at hun ryster i håndtaget, som om hun forsøger at åbne det, men det ikke lykkes.
Til sidst ender hun med at sige; "nej, jeg kan ikke åbne den. De låste mig inde i går."
Jeg skynder mig at sige, i en højlydt tone; "hvad, hvad har de gjort?!?"
White svarer tilbage med gråd i stemmen; "i går aftes låste butleren mig inde, efter han kom med aftensmad og sagde derefter, at du først ville komme tilbage senere, fordi du var på rundvisning i slottet."
Efter at have tænkt mig godt og grundigt om, siger jeg til White; "White du bliver nødt til at gå væk fra døren."
White svarer; "hvorfor det?" Og jeg skynder mig at sige til hende, at det er, fordi jeg vil bryde døren ind.
Jeg kan høre, at hun skynder sig væk fra døren, og til sidst siger hun; "nu er jeg væk fra døren, men du kan da ikke bryde døren ned. Det er den alt for hård til."
Jeg skynder mig at tage tre skridt tilbage, og så løber jeg hurtigt imod døren med den ene skulder forrest.
Noget af en cliffhanger??Find ud af, hvordan det går på mandag ❤️
~TMD~
KAMU SEDANG MEMBACA
Vampyrtvillinger
VampirWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...