Elenas synspunkt:
Jeg kigger ned på Reyes, imens han har sine hænder i mine. Efter han har taget min hænder siger han; "jeg vil for altid være din doner!!"
Få sekunder efter han har sagt det, hører jeg en dør åbne. Da jeg ser hen mod døren, ser jeg Scar.
Han starter med at se overrasket ud, men han skifter hurtigt til rasende. Han går med bestemte skridt hen til Reyes, og da han kommer hen til ham, løfter han ham op og væk fra mig, imens han siger med en snerren i stemmen; "hvem er du og hvad laver du her?!"
Reyes kigger rædselsslagen på Scar.
Efter at have kigget forfærdet på ham i par sekunder, udbryder han stammende; "undskyld sir, men jeg er blevet tilkaldt..."
Hans svar får Scar til at blive mere sur, og efter at have skulet mod ham i et par sekunder, siger han; "hvem har tilkaldt dig og med hvilket formål?"
Hans spørgsmål river mig ud af min næsten stivnede tilstand, og jeg går hen til ham.
Efter at jeg er kommet derhen, ser jeg tilbage på de andre. De ser begge to ud til at være stivnet i rædsel, imens de ser på Scar.
Jeg vender mig om igen og lægger en hånd på Scars arm, og så siger jeg; "det var mig, der tilkaldte ham, fordi jeg var tørstig, men jeg ønsker ikke at dræbe for at få blod, og vil du ikke nok være sød at sætte ham ned?"
Han sætter ham langsom ned, imens han kigger mig i øjnene, og spørger; "har du drukket?"
Jeg nikker en enkelt gang med hovedet,
for at vise at jeg har drukket.Scar siger bestemt; "godt, men når man tilkalder et menneske, så man kan drikke, skal man også følge det ud bagefter. I stedet for at sidde at snakke med dem!"
Han slæber Reyes ud af rummet
og sandsynligvis også ud af slottet.Jeg prøver at følge efter ham og tale ham til fornuft, men da vi står på toppen af trappen, siger Scar til mig; "Elena gå tilbage på dit værelse nu!"
Jeg prøver at sige ham imod, men jeg når kun at sige; ,"men..." Inden Scar råber; "NUUU!!"
Tøvende bliver jeg ved med at stå der, og Scar ser ud til at bliver mere og mere rasende, for hver eneste sekund jeg står der.
Til sidst siger Reyes; "Elena, det er okay, bare gå tilbage." Jeg hvisker stille; "okay" og bakker langsomt tilbage. Til sidst kommer jeg ind på vores værelse igen, hvor White er forsvundet, og Jin sidder tilbage i sengen.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vampyrtvillinger
Про вампировWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...