Two in one- sex kapitel ;)

21 4 0
                                    

Whites synspunkt:

TW- Smut 🖤🖤🖤

Jeg trækker Milles hånd med mig og fører hende mod et seperat lokale. Vi tager Seths efterladte mand med os, min mand og Milles kvinde.

Jeg åbner en dør og fører os ind i et lille lokale med pelsede puder og tæpper. Jeg lukker døren bag os og trækker Mille ned i tæpperne, mens vi kysser. Mændene og kvinden lægger sig sexet ned i puderne. Det eneste kvinden har på er et sæt undertøj og en cardigan. Hun smider sin cardigan med en smørret smil.

Mændene smider de skjorter, som er over deres skuldre og svarer "hvad vil I lave i dag?"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mændene smider de skjorter, som er over deres skuldre og svarer "hvad vil I lave i dag?"

Jeg trækker på skuldrene.

"Vil I have sex skiftevis?" Spørger de to mænd "eller vil I deles og have os en af gangen?"

Mille smirker; "lad White få jer
begge på en gang, så tager jeg pigen."

De nikker.

Pigen kravler sexet over puderne og åbner en mellem sort boks med sexlegetøj i. Hun trækker sine underbukser ned og hiver en blå diamant ud af sin ende.

Mille smirker; "I har allerede varmet op."

Pigen nikker.

Hun lader Mille vælge et legetøj, og de går i gang.

Den første mand med langt lyst hår lægger sig på gulvet. Jeg bukker mig over ham og tager om hans penis. Jeg glider mine hænder op og ned af dens sider ind til, at han stønner højt, og den rejser sig. Jeg lader den glide i runde baner omkring min skede. Til sidst lader jeg den glide ind. Jeg stønner. Han har en rigtig lang en.

Jeg tager om hans hår, og han smiler op mod mig

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jeg tager om hans hår, og han smiler op mod mig.

Jeg smiler tilbage og sætter mine på hug.

Jeg bevæger mig op og ned, op og ned.

Vi stønner.

Jeg læner hovedet tilbage,
og han bevæger sig efter mig.

Op og ned.

Jeg stønner højere. Vi sætter farten op.

Jeg hører Mille stønne og sætter farten op endnu engang. Blod strømmer gennem min krop og pumper mit underliv op ind til, at gennemsigtig væske strømmer ud. Manden bag mig, fanger hurtigt væsken i sin hånd og glider det ud mellem mine baller. Jeg stønner og glider stille frem og tilbage over den brunhårede. Manden bag mig lader sin penis glide frem og tilbage mellem mine baller. Jeg mærker, hvordan den presser mod min hud, da den rejser sig.

Jeg klemmer mine læber sammen og stønner af nydelse

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jeg klemmer mine læber sammen og stønner af nydelse. Manden glider glider min udflåd op og ned af hans penis og glider den ind i mig. Den er tyk og presser sig mod mit indre, som udvides og giver strømninger gennem min krop. Jeg stønner og læner mig frem over den brunhårede mand.

Han tager sine arme om mig og kysser mit øre.

Jeg bevæger mit underliv op og ned og rider den brunhåredes penis. Manden bag mig bevæger sig glidende frem og tilbage og gnister spredes i min krop. Jeg stønner højt "aaah, ahhh, I gør mig så våd" mens væsker drypper ned af mine ben fra mit underliv. Strømme arbejder sig op i min krop og frigives hvert sekund. Jeg mærker mit underliv sitre og går hurtigere til i vampyrfart.

Alt bliver til et flammende hav af stjerner, og alle stønner højt. Jeg mærker væsker frigives i min krop, da vi alle kommer på samme tid. Jeg synker sammen i tæpperne med sæd dryppende fra mit underliv og fra hullet mellem mine baller.

Mit underliv pulserer, og jeg masserer det.

Mille synker stønnede ned ved siden af mig.

Hun fjerner en dildo fra sin røv og kaster den over gulvet. Jeg kysser hende og lægger mig på toppen af hende. Hun masserer mit underliv.

Pigen kaster en dildo til os, og jeg stikker den ind i Mille, som stønner. Hvide væsker sprøjter fra hendes underliv, og jeg kysser hendes bryst.

Vi sukker samtidigt og kigger op i loftet.

Det er omgivet af svævende
stjerner i alle verdens farver.

ㅇㅇㅇㅇㅇ

VampyrtvillingerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang