Elenas synspunkt:
Da vi endelig er færdig med at spille,
er mit raseri stadig ikke kølet af.Efter at mig og Scar er kommet op
på hans værelse, spørger han mig om;
"hvorfor det er, at du er så sur?"Jeg svarer; "jeg er ikke sur," men jeg er heller ikke i stand til at se ham i øjnene, imens jeg siger det, så efter et kort øjeblik, spørger han; "er du jaloux?"
Jeg svarer stille; "måske..."
Bagefter svarer han, i en næsten vred tone; "Elena, de betyder ikke noget for mig længere. Det er dig jeg elsker, og kun dig!!"
Endnu en gang svarer jeg stille
og med sænket blik; "det ved jeg godt"Scar sukker opgivende og begynder at gå ned ad trappen igen, imens han siger; "hvis du ikke tror på mine ord, må jeg vise det med handling."
Jeg skynder mig at følge efter ham,
imens jeg siger; "hvad mener du?"Han svarer ikke.
"Scar, hvad har du tænkt dig at gøre?!"
Der går endnu et par sekunder før han svarer, men så siger han også; "jeg har tænkt mig at bevise overfor dig, at de ikke betyder noget for mig!"
Jeg prøver at regne ud, hvad han mener med det, men jeg kan overhovedet ikke finde ud af det.
Til sidst når vi helt ned til pigernes området.
Han går direkte hen til en af dørene og begynder at banke på. Imens han gør det, overvejer jeg om han har tænkt sig at sige noget til dem og i så fald, hvad det er. Og hvis det ikke er det, han har tænkt sig at gøre, hvad er det så han vil gøre?
Få sekunder efter, er der en pige, som åbner døren. Scar griber fast i hendes hals,
og knækker ubesværet nakken på hende.Efter at han har gjort det, lader han hendes krop falde ned på gulvet. Et par sekunder efter vender han sig om imod mig, og imens at han tager et skridt frem imod mig, siger han; "se, de betyder overhovedet ikke noget for mig".
Fordi jeg tabte munden, da han slog hende ihjel, går der et øjeblik, før jeg kan svarer; "du skulle ikke have slået hende ihjel. Det er forkert, og det er overhovedet ikke et bevis på, at du ikke har tænkt dig at gå i seng med dem længere!!"
Han ser overrasket og forvirret ud, men et par sekunder efter spørger han mig; "men hvordan kan jeg så bevise overfor dig, at du er den eneste for mig, og at jeg aldrig nogensinde vil gå i seng med nogen som helst anden pige end dig igen?"
Jeg ryster på hovedet af ham, inden jeg svarer; "det kan du kun bevise ved at holde dine løfter, og det kan du kun gøre med tiden..."
Han lægger armene rundt om mig og siger; "undskyld, det må du virkelig undskylde"
ESTÁS LEYENDO
Vampyrtvillinger
VampirosWhite og Elena er tvillinger og bedste venner. Da deres klasse en dag besøger et slot, ændres begges liv. Tvillingerne rives ind i vampyrverdenen af slotsejeren Scar, som af en mystisk grund forvandler Elena til en vampyr, og under Elenas fantastisk...